Viki elismerte, hogy az a férfi nem más, mint az a közéleti személyiség, akinek korábban volt kapcsolata a jól ismert modell-celebbel, Zimány Linda-val.
A bulvár-világ azonnal felkapta a sztorit: „Hoppá, Zimány Linda exével jött össze Miló Viki!” — írták egybehangzóan.
Sokan döbbenten kérdezik: „De mit keres Viki annak a férfinak az oldalán, akinek egykor Linda volt a párja?” Viki szerint nem a múlt számít — az számít, ki az ember, és mit képvisel. Az érzelmek kiszámíthatatlanok — és életünk néha az utolsó helyen hagyott lapokat is újra osztja.
A dolgok mostanság alakulnak, a részletek homályosak — de az biztos: ez a történet messze nem ért véget.
VIA RDit
Ez is érdekelhet:
Legutóbbi beszámolónk idején egy mélybölcsős teherautóval vitték a coventryi TMS Volvohoz egy rejtélyes elektromos problémával, ami miatt a 12 V-os indítóakkumulátor teljesen lemerült. Ellenállt minden külső akkumulátorról történő indítási kísérletemnek, és bár egy autómentő rövid időre újraélesztette, az elektromos rendszer továbbra sem termelt elegendő áramot az akkumulátor töltéséhez, így elvitték a szervizbe.
Az autó összesen 11 napig volt távol. Szombaton vitték el, és csak a következő szerdán kellett várnia a TMS-nek, hogy teljesen diagnosztizálja a problémát. Kihagyott egy családi nyaralást, aminek a gondozására talán alkalmas lett volna, de lám, most már visszatért a normális kerékvágásba – többnyire.
És mi okozza a gyenge teljesítményét? Vicces módon (és talán a Volvo számára kellemetlenül), kiderült, hogy az Android alapú infotainment rendszer, amelyet csak most telepítettek az XC60-ba, és jelenleg a gyártó összes átdolgozott 2021-es modelljébe vezetik be (valaki nyomja meg gyorsan a „visszavonás” gombot a gyártósoron!).
Ez a rendszer vegyes véleményeket kapott a tulajdonosok részéről. Daniel Scullion e-mailben beszámolt nekünk a Volvo fórumain a korai felhasználók morgásáról, miszerint bizonyos funkciók elvesztek a cég régi Sensus Connect rendszeréhez képest. Szükségtelen bonyodalmak is vannak, mondja, bizonyos vezetéstámogató rendszerek engedélyezése és letiltása során. Még én is észrevettem ezt. Az új rendszerrel nem olyan egyszerű váltani a Volvo hagyományos sebességtartó automatikája és a teljes Pilot Assist rendszerek között, és úgy tűnik, a műszerfal kijelzője is elvesztette régi konfigurálhatóságának egy részét.
