Kitálalt Ádám Attila édesapja Curtisről

A finálé után a Bors mikrofonvégre kapta Ádám Attila édesapját, aki végre elmondta az igazat.
„Tisztáztunk mindent…” – kezdte, majd hozzátette: a műsor feszültségében mindkét fél mondott olyat, amit nem kellett volna. De ami ezután jött, arra senki sem volt felkészülve.
„Nincsen semmi probléma köztünk. Curtis felajánlotta, hogy segít Attikának a jövőben. Pozitívan csalódtam.”
A férfi – aki maga is énekes – még meg is dicsérte Curtist, ami hatalmas fordulat ahhoz képest, hogy hetekig azt hitték, ők ketten szóba sem állnak egymással.
A botrány lezárult. A feszültség elszállt.
Sőt… Curtis most már támogatni akarja Attilát, akinek zenei karrierje így akár közös úton is folytatódhat.
Ádám Attila előtt hatalmas lehetőség áll – és ezt most már a saját édesapja is úgy látja: a történet véget ért, méghozzá döbbenetesen békés hangon.

VIA Bors

Ez is érdekelhet:

A Stelvio egy különös ellentmondás. Hihetetlenül ritka látvány az utakon – különösen az 503 lóerős, 80 ezer fontos Quadrifoglio formájában –, mégis furcsán ismerősnek érződik.

Ez valószínűleg azért van, mert a cég a 2003-as Kamal koncepcióautó óta folyamatosan próbálkozik az első SUV-jával kapcsolatban, annak ellenére, hogy további 13 évbe telt, mire sorozatgyártásba került.

És micsoda valóság! Ez a gép sokkal jobban néz ki fémből, mint fényképeken, sikeresen visszaadva a „gólyalábas Giulia” megjelenést a vastag, izmos combjainak, a hatalmas, teledial alakú könnyűfém keréktárcsáknak és a pajzs alakú hűtőrács ügyes integrációjának köszönhetően – bár az én pénzemhez képest az autó hátulról még jobban néz ki, ahol a négy kipufogóvégek és a hatalmas hátsó gumiabroncsok igazi agressziót kölcsönöznek. De mi is ez pontosan? Nem arról van szó, hogy az Alfa jobban felépített vagy felszerelt lenne, mint bármelyik másik autó, bár egyikkel sem volt panaszom. Az infotainment rendszernek ráférne egy nagyobb képernyő, de sokkal érzékenyebb, mint sok más, amit felsorolhatnék, és a legtöbb olyan funkció megtalálható benne, amit egy luxusautóban elvárnánk. Az egyetlen feltűnő hiányosság számomra a head-up kijelző hiánya.

Imádom a belső teret is. Nem olyan „prémiumos” érzés, mint egy Porsche Macan, de az autó többi részéhez hasonlóan különlegesnek tűnik és karaktert sugároz. A csípőre ölelő ülések ölelésében, a gyönyörűen kidolgozott, Alcantara betétekkel borított bőr kormánykerék megfogásában kevés hely van, ahol szívesebben lennék. A feleségem azonban, aki kissé alacsony, nehéznek találta a feljutást a hangsúlyos oldalpárnákon.

Bent a családban senkinek sem volt panasza: jobban tetszett volna egy kicsit több tárolóhely, de összességében a praktikum jó, nagy, jól formált csomagtartóval (bár egy buta, aprólékos, kétrészes borítással) és tisztességes hátsó térrel. A hátsó ülések kissé függőlegesek, de a hátsó utasok kényelmét töltőpontok és egyedi gömb alakú szellőzőnyílások biztosítják. Néhány tesztelő panaszkodott a merev rugózásra, de mindannyian kényelmesnek találtuk a hosszú autópálya-utakon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük