Marics váratlan fordulata!

Egy új fo/ó ismét felerősítette a találgatásokat, amelyek már hetek óta keringenek a műsor követői között. A Marics Peti és Lengyel Johanna közti dinamika sokak szerint túl in/enzív ahhoz, hogy pusztán sza/mai legyen.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Bár nincs dízelmotoros Proace City Verso, ez valójában nem is hiányzik, mert az elektromos verzió kellemesen vezethető, és számos olyan hátrányt kiküszöböl, amelyeket a belső égésű motorok általában hoznak magukkal. A Stellantis-konszern a kisebb modelljeihez már bevezette az újabb elektromos hajtást, de a furgonok és a belőlük származó személyszállítók továbbra is a korábbi, egyszerűbb rendszert használják. Ez azonban nem jelenti azt, hogy elavult volna – az 50 kWh-s akkumulátor és az elsőkerék-hajtású, 134 lóerős motor ebben a kategóriában továbbra is bőségesen elegendő.

A Proace City Verso három vezetési módot kínál: Eco, Normal és Power. A teljes teljesítményt egyedül a Power mód engedi ki, míg Normal állásban – amely az alapértelmezett indításkor – a rendszer 108 lóerőre és 210 Nm-re korlátozza a motor erejét. Eco módban ez még tovább csökken, 81 lóerőre és 180 Nm-re, a klímarendszer teljesítményét is visszaveszi, és a végsebességet is csökkenti az energiatakarékosság érdekében. Ha azonban ilyenkor hirtelen teljesítményre van szükséged, a gázpedált túlnyomva a fokozatváltó érzetű kis küszöbön az autó hozzáférést enged a teljes erőhöz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük