Ezért utazott Gáspár Evelin!

„Gáspár Evelin a Külgazdasági és Külügyminisztérium kommunikációs stábjában dolgozik, ahol sajtóreferensi pozícióban és bérezéssel jelenleg a miniszter kö/ös/égi mé/ia platformjait szerkeszti. Részletes élménybeszámoló is elhangzott az útról: szó esett arról, hogy gluténérzékeny, és arról is, hogy a miniszter rendszeresen fut. Evelin azt is megosztotta, milyen ajándékokat vittek magukkal.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A lábtér hátul nagyjából megegyezik a Renault Captur szintjével, de a padló túl magasra került a székalaphoz képest, ami miatt a magasabb utasok kénytelenek felhúzni a lábukat, így a combtámasz kevésbé megfelelő. Ehhez párosul, hogy a lábaknak kevés hely jut az első ülések alatt, így a hátsó sor összességében szűkösebbnek érződik, mint néhány riválisban. A hátsó USB-csatlakozók csak a csúcsfelszereltség részei, és középső kartámasz sincs.

A belépő Techno felszereltség már teljes körű elektronikus biztonsági rendszereket kínál, ráadásul a My Perso gomb segítségével könnyedén beállíthatod, mely funkciókat szeretnéd aktívan működésben tartani vezetés közben.

A Megane E-Tech három évre vagy 100 000 mérföldre szóló gyári garanciával érkezik, az elektromos hajtáslánc azonban külön, négy évig vagy szintén 100 000 mérföldig biztosított. Összehasonlításképp a Skoda Elroq három év/60 000 mérföld garanciát nyújt, míg a Hyundai, a Kia és az MG ennél is hosszabb fedezetet ad. Ahogy az EV-knél általános, az akkumulátor nyolc évre vagy 100 000 mérföldre kap külön garanciát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük