Csak a későbbi vizsgálat derítette ki, miért került az idősebb csoport a sínekre. A nyugdíjasok egy rövidebb útvonalat kerestek, és – rossz döntést hozva – a sínek mentén próbáltak átvágni, hogy gyorsabban érjék el a másik oldalt. A helyzet azonban pillanatok alatt tragikussá vált, amikor a hirtelen felbukkanó szerelvény már túl közel volt ahhoz, hogy biztonságosan kimeneküljenek. A végzetes rövidítés így egy szívdobogtató, megrázó balesethez vezetett, amely komolyan megrázta Mezőszabolcs lakosságát.
Ez is érdekelhet:
Az ülések is elég kényelmesek voltak, soha nem okoztak semmilyen fájdalmat, még számos hosszú utazás után sem. A stílus is magával ragadott, és szerintem a Stellantis tervezőinek többsége nagyszerű munkát végzett a jelenlegi kombi-kínálatán.
Annak ellenére, hogy a 308 kényelmes autópályás járgány volt, a PHEV hajtásláncnak megvoltak a maga problémái. Az elindulás lomha volt, és a nyolcfokozatú automata váltó nem váltott jól városi sebességnél. Az is elég feltűnő volt, amikor üres akkumulátorral jártam a közlekedési lámpánál alapjáraton, pusztán a motor hangossága miatt.
Néhány felszerelés hiányzott az autónkból is, pedig közel csúcskategóriás felszereltséggel rendelkezett. A fűthető ülések hiánya nagy veszteség volt a téli hónapokban, az elektromos ülések pedig általában véve jó kiegészítés lettek volna. Az utastér más részein nem igazán nyerte el a tetszésemet a Peugeit érintőképernyős infotainment rendszere. Még ha figyelmen kívül is hagyjuk azt a tényt, hogy beállításkor mindig francia nyelven váltott (ami hihetetlenül „unalmas” volt), nem ez volt a legintuitívabb rendszer, amit valaha használtam, és az egyik részéből a másikba jutni lassú és fárasztó folyamat volt.
