Ennyiért kelt el Becca ruhája!

És eljött a pillanat, amit az ország lélegzetvisszafojtva figyelt: mennyiért kelt el Becca legendás ruhája?
A licit 70 000 forintról indult, de a rajongók egymásra licitálva tolták feljebb és feljebb az árat – hiszen nemcsak egy ruháért, hanem egy nemes ügyért versenyeznek.
A RUHA – minden idők egyik legemlékezetesebb reality-ereklyéje – elképesztő összegért kelhett el!
A nyertes nemcsak egy darab tévétörténelmet vihet haza, hanem személyesen Rebeka kezéből veheti át a ruhát – és tudja: egyetlen licittel állatok életét mentette meg.
RDitezők szerint a ruha licitje már a milliós álomhatárnál tart.

VIA Rdtit/FB

Ez is érdekelhet:

A második sorban elegendő hely áll rendelkezésre az átlagos magasságú felnőttek kényelmes utazásához, ha nem is egészen a Skoda Enyaq iV vagy a Tesla Model Y szintjéig, és különösen nagy a térdtér, de kissé korlátozott a fejtér.

A csomagtartó mérete is valamivel elmarad a kategória legjobbjaitól. A 60/40 arányban osztott, lehajtható hátsó ülések könnyű bővíthetőséget biztosítanak, bár a hátsó ülések nem csúsztathatók el. Maga a csomagtartó szélesen nyílik, de a raktérfedél alatt kissé sekély, és a térfogatát befolyásolja a meredeken döntött hátsó ablak. Minden Solterra alapfelszereltségként egy 12,3 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszert kap gyári navigációval és vezeték nélküli Apple CarPlay-jel (az Android Auto vezetékes). Ha a Touring felszereltségi szintet választja, az audiorendszer kilenc hangszórós Harman Kardon hi-fi rendszerre bővül, de a prémium egység minősége nem kiemelkedő.

Az infotainment rendszeren vannak be- és kikapcsoló gombok és hangerőszabályzó gombok, de egyébként teljes egészében a képernyőn keresztül vezérelhető. Ez a Toyota legújabb rendszere, és a vezetőoldalon található menüparancsok oszlopának köszönhetően meglehetősen könnyű benne navigálni, de egy kurzorvezérlő, akár a kormánykeréken, akár a középkonzolon, mindenképpen üdvözlendő lenne.

A rendszer egyes menüképernyői gyéren jelennek meg, valószínűleg azért, mert a Subaru nem kínál annyi csatlakoztatott funkciót, mint egy hasonló méretű Toyota. A navigációs rendszer viszont könnyen programozható és jól látható. Kissé bosszantó, hogy a fedélzeti számítógép nem adja meg az energiafogyasztás hosszú távú átlagát, hanem napi részekre osztja azt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük