A jelenlegi számítások szerint szerdán már némi esély mutatkozik arra, hogy egyes tájegységeinken átmenetileg feloszlik a rétegfelhőzet, valamint pár órára kisüthet a nap, de továbbra is a szürke részek lesznek túlsúlyban. Számottevő csapadék továbbra sem várható, csupán szitálás, ködszitálás, fordulhat elő helyenként, valamint a hajnali, reggeli órákban ónos szitálás sem kizárt. Északnyugaton még előfordulhatnak élénk széllökések, 3 és 10 fok közötti maximumokra van kilátás.
Forrás: MSN / FB / IDK
Ez is érdekelhet:
Mindez nem véletlen, hiszen az ülések a Stellantis kisfurgon-család Crew Van változatából érkeznek. Ahelyett, hogy teljesen ki kellene szerelni őket, a középső sor ülései 60:40 arányban előrefelé hajthatók: az ülőlapok a második sor lábterébe süllyednek, a háttámlák pedig ezekre hajlanak rá. Így tökéletesen sík padló jön létre, ami egyszerű és praktikus megoldás, és a mindennapi használat során is gyorsan kezelhető.
Ennek köszönhetően a hátsó sorhoz való bejutás is könnyű. A legutolsó sor két különálló ülésből áll, amelyek meglepően tágasak, mellettük pedig két mély oldalsó rekesz kapott helyet, pohártartókkal, valamint egy 12 voltos csatlakozóval az egyik oldalon.
A hatalmas, felfelé nyíló csomagtérajtó mögött egy rendkívül alacsony, szőnyeggel borított padló és óriási csomagtér várja a pakolót: a hosszú változatban 806 liter áll rendelkezésre. A mély padló miatt a töltőkábeleket a csomagtérben kell elhelyezni – a motorház alatt sajnos nincs kialakított tárolóhely. A hátsó ülések hagyományos rögzítéseket használnak, így ha a lehető legtöbb helyre van szükség, ezeket ki kell venni az autóból, bár gyors megoldásként egyszerűen előre is hajthatók, ami így is bőséges rakodóteret biztosít. A csomagtérroló könnyen elhelyezhető a kocsi belsejében, bár külön erre fenntartott rekesz nincs.
