Igazság vagy mítosz? Egy biztos: ha ez a történet nem is igaz, pont olyan, mintha az lenne – és talán ez Franciska eredetének legfontosabb titka.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Citroën megoldása lényegében azt teszi lehetővé, hogy az autót kifejezetten lágy rugózásúra hangolják, miközben a hidraulikus ütközők és a progresszív lengéscsillapítók feladata az, hogy megakadályozzák a futómű elemeinek durva felütközését nagyobb, élesebb úthibákon, illetve hogy megfékezzék a karosszéria túlzott billegését és hintázását.
Ez a rendszer működik – de inkább csak bizonyos távolságtartással. Ahogy az előző C5 Aircross esetében is, az új modell karosszériamozgása és rugózási érzetvilága alapvetően puha, már-már lebegő jellegű. Ugyanakkor a puhaság nem minden esetben jelent valódi komfortot, különösen akkor, amikor rossz minőségű vidéki utakon haladsz, ahol a futómű láthatóan nehezen tudja kontroll alatt tartani a mozgásokat. Ilyen körülmények között az autó hajlamos pattogni, lebegni, és hiányzik az a fajta csillapítás, amely megnyugtató stabilitást adna.
Azok a vezetők, akik nem elégszenek meg azzal, hogy mindenhol nagyjából 70 km/órás tempóval közlekedjenek, nagy valószínűséggel találkoznak majd olyan útszakaszokkal – különösen az Egyesült Királyság útjain –, ahol ez a futómű-hangolás egyszerűen nem működik jól.
