Vizsgához kötik az idősek internetezését!

A botrány azonban rávilágított valamire: nem a korosztály a gond, hanem az, hogy „banki” hívásokkal támadnak, és pillanatok alatt ráveszik az embereket, hogy távoli hozzáférést adjanak a telefonjukhoz vagy a számítógépükhöz. A szakértők szerint a megoldás nem a korlátozás, hanem az oktatás: léteznek olyan programok és helyi pontok, ahol az idősek vizsga nélkül, türelmes segítséggel tanulhatják meg a biztonságos internethasználatot. A vita végére egy dolog maradt világos: az idősek internetezése nem vizsga kérdése – hanem közös felelősségünk, hogy megvédjük őket a valódi veszélyektől, bár a vita már elég komoly szinten folytatódik!

VIA Tudasfaja

Ez is érdekelhet:

Az e-Power rendszer egyik előnye a csökkentett mechanikai bonyolultság: nincs többsebességes sebességváltó, és a négykerék-meghajtású modell kardántengely nélkül is megtehető. A Nissan szerint a másik előny, hogy az autó vezetése elektromos autóhoz hasonlít (beleértve az egypedálos vezetés lehetőségét is), de a töltés miatt nem kell aggódni.

Maga a benzinmotor is meglehetősen lenyűgöző. Ez egy háromhengeres, turbófeltöltős egység változó sűrítési aránnyal, egy olyan technológiával, amelyet a Nissan eredetileg az Infiniti modelleken vezetett be . A csoport ezt úgy érte el, hogy egy állítót helyezett a főtengelyre, amely lerövidítheti vagy meghosszabbíthatja a dugattyúk löketét, ezáltal megváltoztatva a teljes lökettérfogatot, és így a sűrítési arányt is. Ez fokozatosan változhat 8:1 arányról nagy terhelés alatt 14:1-re állandó, alacsony terhelés mellett. Sőt, a változó szelepvezérlésnek köszönhetően utazósebességnél Atkinson-ciklusra válthat a még jobb hatékonyság érdekében.

A szűkösebb költségvetéssel rendelkező vásárlók számára a Nissan egy mild-hybrid X-Trailt is kínál. Ez ugyanazon változó kompressziójú, három hengeres motor egy változatát használja, mint a full hybrid, de ebben az alkalmazásban közvetlenül az első kerekeket hajtja egy hagyományos, folyamatosan változó sebességváltón keresztül. Mivel ez csak egy 12 V-os mild-hybrid rendszer, a szíjhajtású indítógenerátor elsősorban a start/stop rendszer kisimítását szolgálja, bár gyorsuláskor 4,4 Nm nyomatéknövekedést is képes biztosítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük