Párkapcsolati szakértők óvatosságra intenek: tapasztalatuk szerint az ilyen, hosszan elhúzódó eltávolodások ritkán maradnak következmények nélkül. A statisztikák és a terápiás esetek azt mutatják, hogy amikor két ember egyszerre gyengül el, a kapcsolat legnagyobb ellensége gyakran nem a fáradtság vagy a gyász… hanem egy harmadik fél. Sokszor észrevétlenül, lassan jelenik meg, és pont akkor, amikor a kapcsolat a legsebezhetőbb. Tehát egy harmadik fél miatt mehet szét a kapcsolatuk, állítja a szakértő. A kérdés már csak az: Melyik részről?
VIA IG
Ez is érdekelhet:
A Kona simán és csendesen halad, könnyen adagolható nyomatékkal álló helyzetből.
A Hyundai ellenállt egyes gyártók azon nyomásának, hogy olyan gyorsulást adjanak autóiknak, amitől félbetörik a nyakad. A 0-ról 100 km/órára gyorsulás ideje 7,8 másodperc – ez kétszerese egyes riválisok, például az 1. számú Smart idejének , de ettől még semmi baja.
Az azonnali nyomaték és a könnyen mérhető gázkar gyorsulást tesz lehetővé álló helyzetből, a kormány mögötti sebességváltó fülek meghúzásával pedig némi beleélheti magát az autó vezetésébe, amelyek a motor regeneratív fékezésének mértékét változtatják – a hatékony szabadonfutástól egészen addig, hogy a fékpedálhoz ritkán kell hozzáérni. A Kona viszonylag csendesen és simán gurul – bár mivel viszonylag puha a beállítása, a karosszéria uralma laza lehet a hegygerinceken és bukkanókon, ugyanakkor a fekvőrendőrökön is érezhető lehet a lejtősödés. De végül is ez egy elektromos kompakt crossover, így nem is várnánk tőle túl sokat.
Nincs itt túl sok autó a rajongóknak, de a legtöbb riválisában sincs. Elég pontosan kormányozható, és a hibáktól eltekintve, egy könnyen száguldható autó. A Kona Electric-kel eddigi tapasztalataink szerint – két etapon, de még egyiken sem a mért gazdaságossági tesztútvonalunkon – 4 mpkWh körüli fogyasztást produkált, ami teljesen elfogadható egy ekkora crossover esetében. Ez normál vezetési körülmények között körülbelül 460 mérföldes hatótávolságot jelent. Még nem volt lehetőségünk feltölteni, a tesztjeinket két rövid szakaszban végeztük, de a 102 kW- os maximális töltési teljesítménye versenyképes, ha nem is kiemelkedő ebben a kategóriában. Érdemes persze megjegyezni, hogy ez egy csúcssebesség, és valószínűleg nem olyan sebesség, amelyet a Kona Electric a végtelenségig tartani fog, különösen a töltöttségi állapot felső határa közelében.
