És ekkor jött az, ami mindent megmagyaráz. Viki szerint volt férje viselkedése olyan lelki sebeket tépett fel benne, amelyekről azt hitte, már rég a múlt részei. Egy évtizedekkel ezelőtti trauma került újra felszínre – méghozzá kizárólag Attila személyisége és véletlennek megjátszott, de szerinte tudatos érintések miatt, ahová nem hogy nem illik nyúlkálni, egyenesen tilos! Mindez mindennapos volt a forgatáskor és a szünetekben is.
„Harminc év alatt egyetlen férfi sem hozta ezt elő belőlem. Ő igen” – mondta ki nyíltan. A sportoló szerint ez volt az a pont, ahol végleg világossá vált: ebből a kapcsolatból soha nem lehet boldogság. A szakértők szerint egyébként az ilyen gyors és mély megromlás mögött gyakran egy harmadik tényező, egy külső vagy belső „láthatatlan” hatás áll – ami észrevétlenül, de végzetesen mérgezi meg a kapcsolatot.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Bemutatkozásakor a Honda Accord talán teljesen új volt, de a mögötte álló filozófia korántsem az. A formatervezése határozottan evolúciós, ami jól mutatja az előző Accord generáció víziójának tisztaságát.
Hogy ebből a szempontból sikeres volt-e, az személyes döntés kérdése. De ami azt illeti, bár csodáltuk, hogy az Accord felnőttesebbnek és drágábbnak tűnik, kissé és szubjektíven sajnálkozunk is azon, hogy az eredeti letisztultságának nagy része elveszett. 2011-ben az Accord modellcsalád új fényszórókat, új, „sportosabb” hűtőrácsot, újraprofilozott hűtőcsatornákat és ködlámpákat, valamint új lökhárítót kapott elöl, míg a hátsó rész is új lökhárítót, új felületű lámpákat és krómozott díszlécet kapott a rendszámtábla felett a szedán modellekhez. Az ES és ES-GT modellekhez 17 colos könnyűfém keréktárcsák voltak elérhetők, míg három új szín – alabástrom ezüst, grafitfényű metál és mennyei kék gyöngy – került fel az opciók listájára.
Mint korábban, az Accord kétféle kivitelben készült – szedánként és kombiként (továbbra is Tourer néven) –, de ezek már nem voltak eltérő tengelytávúak. Bár ez azt jelenti, hogy a Tourer már nem úgy néz ki, mint egy repülő koporsó, a teherbírása is várhatóan némileg csökkent.
A karosszéria alatt az Accord nem is kívánhatott volna ennél erőteljesebb specifikációt: a dupla lengőkaros első felfüggesztés és a többlengőkaros hátsó híd satuszerű kontrollt biztosított mindkét tengely felett. Ergonómiai szempontból az Accord belsejét rendetlennek és kiábrándítóan elmaradottnak találtuk az előző modellhez választott egységesebb kialakításhoz képest. Ülj be a volán mögé, hagyd, hogy a tekinteted a középkonzolt uraló, megfejthetetlen kezelőszervek sokaságára tévedjen, és egyetlen gondolat fog felmerülni a fejedben: „Hogyan fogom valaha is mindezt megérteni?”
