Akik igényelték az egyszeri 50 ezer forintos segélyt, azoknak az összeg két ünnep között érkezik meg a bankszámlára vagy kifizetésre. Vagyis nem veszett el a támogatás, csupán az ünnepek közötti időszakra esett az utalás. Ez azt jelenti, hogy sok nyugdíjas az év végén, még az új esztendő előtt számíthat a pluszpénzre – de kizárólag azok, akik éltek a lehetőséggel és időben igényelték az egyszeri segélyt.
VIA Hitelforum
Ez is érdekelhet:
A Kia Niro nemcsak elektromos autóként, hanem hibrid és plug-in hibrid változatban is elérhető. Az elektromos modell a trió közül a legkevésbé népszerű az eladások tekintetében, ami jól mutatja, hogy hol tart ma a piac az ilyen autók számára (statikus, mivel az elektromos járművek versenyben vannak). A hibrid és az elektromos járművek között azonban a fennmaradó eladások nagyjából egyenlően oszlanak meg, utóbbi csak beárnyékolja.
Tetszik az a stratégia, hogy egy modellen belül több hajtásláncot kínálnak. Nem mindenki áll készen az elektromos autóra, és ez lehetőséget ad a fogyasztóknak arra, hogy először a nekik tetsző autót válasszák ki a hajtáslánc helyett, és onnan haladjanak visszafelé. A tájékozott értékesítési munkatársakkal pedig ez segíthet a sofőrök tájékoztatásában arról, hogy melyik hajtáslánc lehet a megfelelő számukra.
A Niro EV-vel megtett 16 000 kilométer alatt még nem találkoztam olyan úttal, amelyet ne tudott volna megtenni, és mivel szerencsére otthon is tudom tölteni, az üzemeltetési költségek tekintetében megfelelőnek bizonyult számomra. Mégis felkeltette az érdeklődésemet, hogy kipróbáljak egy Niro Hybridet, hogy lássam, mi az alternatíva, ha a „vásárlási” döntésem másképp alakul.
Szóval egy szép zöld Niro Hybrid érkezett egy hétre, és rengeteg kilométert terveztem vele. Készültem arra, hogy ezen az oldalon felsoroljam az összes különbséget, de kiderült, hogy a hajtásláncon túl igazából nincs is semmi. Kívül-belül ugyanúgy néznek ki, és nagyrészt ugyanúgy vezethetők és kezelhetők.
