Szijjártó Péter kiakadt Gáspár Evelin miatt!

A beszélgetés hangneme ekkor már érezhetően keményebb lett: szóba került az is, hogy az elmúlt napokban szerinte „kőkemény c/gány0zás” zajlott Evelin kapcsán, amit elfogadhatatlannak tart.
Szijjártó Péter a végén még magasabb fokozatba kapcsolt. Szerinte ha Gáspár Evelin nem a Külügyminisztériumban, hanem mondjuk a Tisza Párt környékén bukkant volna fel sajtósként, „ugyanez a médiavilág világsztárként ünnepelné”. Akkor hirtelen mindenki az integráció csodájáról beszélne – most viszont támadások kereszttüzébe került. A kérdés azonban továbbra is ott lóg a levegőben – szakmai döntés volt, vagy politikai botrányt kirobbantó ügy? Egy biztos: Szijjártó Péter ritkán fakad ki ennyire.

VIA NLC

Ez is érdekelhet:

Ennek ellenére – a Premium és Premium SE modellekben alapfelszereltségként kínált kézhasználat nélküli csomagtérajtóval; a nagy csomagtartónyílással (1100 mm széles, 760 mm magas), amelybe könnyedén beférnek a különösen terjedelmes tárgyak, például kerékpárok vagy bútorok; és a lapos raktérpadlóval – kevés okunk van a praktikum hiányára vonatkozó kritikára.

Ugyanez elmondható az utastérről is. A Premium SE modellünkben alapfelszereltségként kínált panoráma napfénytetővel együtt a második üléssorban a fejtér több mint elfogadható, akárcsak a lábtér. A szinte teljesen lapos kardánalagút sokkal kényelmesebbé teszi a középső ülést, mint egyébként lehetne, bár ezt még mindig a legjobb gyermekek számára fenntartani.

Ugyanez elmondható a harmadik üléssorról is, bár ezek nagyobb helyet biztosítanak, mint a legtöbb, hasonló árú hétszemélyes SUV. A számos USB és kiegészítő töltőpont eközben kétségtelenül hasznos lesz, hogy a tablet- vagy okostelefon-mániás családtagok lefoglalják magukat a hosszabb utakon.

Annak ellenére, hogy a Santa Fe utastere a könnyű kezelhetőségre és a sokoldalúságra helyezi a hangsúlyt, az anyagok vonzerejéről és az összképről sem feledkeztek meg. A bőrkárpitozású ülések elegánsak és könnyen állíthatók, bár kissé kemények; és bár az egyszerűbb, fröccsöntött műanyagokat meglehetősen bőkezűen használták, a csavarozás módjában és néhány gazdagabb anyagban is érezhető a szilárdság. Eközben a fűthető és szellőztethető ülések, a fűthető kormánykerék, a kétzónás klímaberendezés és a vezeték nélküli okostelefon-töltőállomás tovább növeli a lenyűgöző kényelmi listát.

Bárki, aki ismer más Hyundai és Kia járműveket, azonnal felismeri a Santa Fe infotainment csomagjában használt szoftvert. A belépő szintű SE modellekben ez egy 7 hüvelykes érintőképernyőn belül található, míg a Premium és Premium SE felszereltségi szintek egy nagyobb, 8 hüvelykes képernyőt kapnak beépített műholdas navigációval.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük