A rajongóknak már összeállt a kép! Itt talán már nem csak egy szakmai kap/solatról van szó, hanem egy sze/elmi szál is elindult a rajongók szerint! „Hajnali négy óta este nyolckor értem haza. Hát nagyon elfáradtam ebben a rövid napban” – mondta ironikusan Gáspár Evelin a vi/eó végén. NEKED MI A VÉLEMÉNYED?
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A jó hír azonban az, hogy mindkét említett modell kifinomult, középkategóriás elektromos SUV, és az Alpine korábban is bizonyította, hogy képes viszonylag hétköznapi Renault-alapokra kifejezetten izgalmas, vezetésközpontú autókat építeni. Elég csak az A290-re gondolni, amely a Renault 5-ből született meg, mégis egészen más karaktert képvisel. Az A390 sem egyszerű átmatricázás: a burkolat alatt az Alpine mérnökei alaposan átdolgozták és a saját képükre formálták a technikát.
Az A390 esetében az Alpine mérnöki munkája gyorsan tetten érhető a specifikációban is. Az elektromos motorok egyediek, házon belül fejlesztettek, és ezek teszik lehetővé, hogy az A390 az egyetlen, 100 000 font alatti elektromos autó legyen hárommotoros elrendezéssel. A 89 kWh kapacitású akkumulátor szintén kizárólag ehhez a modellhez készült, és mérete kifejezetten jól illeszkedik ebbe az erősen versengő kategóriába. A futómű terén is jelentős módosítások történtek: teljesen új hátsó szerkezetet kapott az autó, valamint több alumínium futóműalkatrészt alkalmaztak a tömeg csökkentése érdekében.
