Azt az időszakot, amely a modern magyar történelem egyik legnagyobb gazdasági és társadalmi válságának éve volt, amikor családok mentek tönkre és nyugdíjasok kerültek lehetetlen anyagi helyzetbe. Ezt szeretné vissza a Tiszás politikus, aki a kormányváltás után egy radikális baloldali fordulatra is áhítozik. A kisz/várgott fe/vétel nagy felháborodást váltott ki! NEKED MI A VÉLEMÉNYED?
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A vásárlók kétféle akkumulátorkapacitás közül választhatnak. A Comfort Range kivitel 73,7 kWh hasznos energiatároló képességgel rendelkezik, míg a Long Range változat ennél jóval nagyobb, 96,9 kWh-s akkumulátort kapott. Utóbbi esetében az akkucsomag a franciaországi ACC üzemben készül, amelyet a Stellantis közösen üzemeltet, míg a kisebb kapacitású akkumulátor Kínából származik. Ez a különbség nemcsak a hatótáv szempontjából érdekes, hanem iparpolitikai és ellátási láncbeli szempontból is, hiszen jól mutatja, milyen irányba halad az európai gyártás fokozatos megerősítése.
A futómű tekintetében az ë-C5 Aircross jelentős előrelépést mutat a belső égésű motorral szerelt változatokhoz képest. Elöl és hátul is független felfüggesztést kapott, ami komoly javulás a korábbi, csatolt lengőkaros hátsó tengelyhez viszonyítva. Ennek hátterében nagy valószínűséggel az elektromos hajtásból fakadó jelentős többlettömeg áll, hiszen ezek az elektromos változatok még a legkedvezőbb esetben is körülbelül 550 kilogrammal nehezebbek, mint a Hybrid 145 kivitel. Érdekes ugyanakkor, hogy a Long Range modell mindössze 62 kilogrammal nehezebb a Comfort Range változatnál, ami meglepően csekély különbség, különösen annak fényében, hogy az akkumulátor kapacitása mintegy 30 százalékkal nagyobb.
