Megint elkapták Majkát!

A történet pikantériája itt válik igazán s0kk0lóvá. A rapper vezetési kálváriája több mint húsz évre nyúlik vissza: volt idő, amikor újra és újra nekifutott a KRESZ-vizsgának – sikertelenül. Saját bevallása szerint a műszaki kérdésekbe tört bele a bicskája. És akkor jött a sors iróniája: nem sokkal később egy olyan műsort vezetett, amelynek központi témája a vezetés volt – a Sofőrök, ahol a legtehetségtelenebb sofőrt keresték. Most, hogy ismét i/ttas vezetésen kapták, sokan teszik fel a kérdést: tanult-e bármit a múltból, vagy ez az ügy végleg lezár egy korszakot?

VIA Blikk/ FB

Ez is érdekelhet:

Az autó kifinomultságát ért korábbi kritikák miatt minden 2024-es modell extra hangszigetelést kapott az első tűzfalon, néhány hidraulikus motortartót, átdolgozott szívócsövet, valamint akusztikus üvegezést a szélvédőn és az oldalsó ablakokon. Ezek a változtatások együttesen azt célozzák, hogy a Yaris Cross csendesebb társ legyen.
Tekintve, hogy lényegében egy gólyalábas Yarisról van szó, nem meglepő, hogy a Yaris Cross ugyanazt a felfüggesztést használja, mint a kisautó, elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig torziós gerendelyes elrendezéssel.
A belépő szintű Icon autó 16 colos könnyűfém keréktárcsákat kap, a Design felszereltségi szint pedig nagyobb, 17 colos felniket, míg az Excel, a GR Sport és a Premiere Edition változatos stílusú 18 colos kerekekkel rendelkezik.

A Premiere Editionhez speciális fényezési opció és elegáns kéttónusú fényezés is elérhető, míg a GR Sport hálós hűtőrácsot kapott a sportos vizuális megjelenés érdekében. Tekintve, hogy a Yaris Cross nem nagyobb, mint a szupermini testvére, nem meglepő, hogy kevés extra belső teret kínál. Pozitívum, hogy ez azt jelenti, hogy az elöl ülők tisztességes helyet kapnak, míg a vezető a kormány és az ülés bőséges beállítási lehetőségeit élvezheti. A kényelmes vezetési pozíció megtalálása a pillanat munkája.
A hátul ülők igényeit kevésbé elégítik ki, a magasabb felnőtteknek nehézséget okoz a fej- és lábtér. A csomagtartó 360 literes méretével csak átlagosnak számít a kategóriatársakéhoz képest, bár legalább formás.
A Yaris Cross belső tere ennek ellenére intelligens és funkcionális, jó minőségű anyagokkal, míg az infotainment rendszer jelentősen javult a legújabb Toyotákhoz képest, intuitív beállítással, amelyet egy fényes, 9,0 hüvelykes érintőképernyőn keresztül lehet vezérelni.
Sőt, a 2024-es frissítés részeként minden modell megkapja a sokkal elegánsabb és könnyebben használható Touch 3 szoftvert és felületet, míg a Design modellek és afeletti modellek nagyobb, 10,5 hüvelykes képernyővel rendelkeznek. Ez a nagyobb kijelző jobb grafikával, a jobb oldalon található helyi menüvel rendelkezik, amely megkönnyíti a különböző funkciók elérését, valamint vezeték nélküli okostelefon-tükrözéssel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük