Nevet változtatott Berki Mazsi

A sztáranyuka elmondta, hogy két hónapja az építőiparban dolgozik, méghozzá nem akárkivel: párja nemcsak a magánéletében áll mellette, hanem a munkában is, hiszen a főnöke. Bár sokak számára ez kockázatos felállásnak tűnhet, Mazsi egyáltalán nem aggódik emiatt.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

Az indulásvezérlés elérhető a hajtáslánc optimális működésének biztosítására, és az autó szinte minden különösebb erőlködés nélkül lövi ki magát álló helyzetből, miközben az elektronika hatékonyan segít abban, hogy a hatalmas teljesítmény maradéktalanul átjusson az aszfaltra. Míg a legtöbb rivális elektromos autónál a végsebességet viszonylag alacsony szinten korlátozzák, az EV6 GT ebben is kivételt képez, hiszen akár 259 km/órás, azaz 161 mérföld/órás tempóra is képes. Igaz, mire ezt a sebességet elérnénk, az akkumulátor töltöttsége minden bizonnyal jelentősen megcsappanna, így ez inkább technikai bravúr és presztízsérték, mint a mindennapi használat során kihasználható tulajdonság.

Bár az EV6 nem akkora, mint például a Polestar 4, a maga 4,7 méteres hosszával és 11,9 méteres fordulókörével így sem tartozik a legkönnyebben manőverezhető autók közé, különösen parkoláskor vagy szűk városi helyeken. Szerencsére a Kia ezt bőségesen ellensúlyozza a vezetéstámogató rendszerek terén: az alapfelszereltség részét képező 360 fokos kamerarendszer és a körkörös parkolóradarok sokat segítenek a pontos helyezkedésben. Emellett az EV6 rendelkezik távirányítású parkolási funkcióval is, amelyet a kulcsról lehet vezérelni, így a vezető akár az autó mellett állva is be- vagy ki tudja mozgatni a járművet szűk parkolóhelyekről, ami a gyakorlatban meglepően hasznos extra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük