Innentől biztosan kijelenthetjük hogy Molnár Gusztávtól örökre búcsúzunk kell a TV képernyőről!
Gusztáv még pár héttel ezelőtt azt bizonygatta, hogy jól halad a jó/ansá/gal.
Pécsről visszatért Budapestre, és úgy tűnt, végre talán minden rendeződhet az életében, ő pedig lelkesen mesélt az új lehetőségekről – de ettől elesett!
Forrás: MSN / FB / Blikk
Ez is érdekelhet:
A távfelügyeleti és connected car funkciók már elérhetők egyes prémium márkák elektromos autóiban, és valószínűleg ezek a jövőben egyre inkább alapfelszereltség lesznek a modern villanyautókban, nemcsak a drágább modellekben, hanem már a középkategóriás autókban is. Az önvezető technológia pedig az, ami a következő évtizedekben valóban változtatni fogja a közlekedés jövőjét.
Az, hogy a Dongfeng és a Seres 3 nem jön ki azonnal forradalmi újításokkal, még nem jelenti azt, hogy nem találhatják meg a vásárlóikat, különösen olyan piacokon, ahol az ár-érték arány és a hagyományos elektromos autózás van előtérben. Ugyanakkor, ha hosszú távon szeretnének komoly pozíciót építeni az európai piacon, érdemes lesz az innovációra is fókuszálniuk, hogy versenyképesek maradjanak a piacon a nagyobb autógyártókkal.
Szerinted hogyan változhat a jövőben a kínai autók helyzete Európában, és hogyan alakíthatja ez a piacot?