„Talán még azok is jobban járnak, akik egy párkapcsolatot kezdenek, összeházasodnak, még ha vége is lesz a kapcsolatnak… Hát, mit hagytam én magam után?” – tette fel a kérdést, majd kifejtette, hogy számára a gyermek a legfontosabb.
„Ezt nem tudom megvalósítani. Itt vagyok, próbálom jól csinálni, de hogy mi van hátra, azt még nem tudom. Azon vagyok, hogy mindent jól végezzek el, mert a végén mindenképp elszámoltatásra kerül sor. De nem sikerült azt véghezvinnem, amit a múltban másoknál láttam” – tette hozzá Szőke András.
VIA YT
Ez is érdekelhet:
A Multiair motorok előnyei közé tartozik, hogy 10%-kal nagyobb teljesítményt és nyomatékot biztosítanak, miközben a fogyasztás és a CO2-kibocsátás 10%-kal csökken, és a nitrogén-oxid kibocsátás akár 40-60%-kal is mérséklődik.
A MiTo kínálatában háromféle Multiair motor közül lehet választani, mindegyik 1,4 literes, benzines változat. A gyengébbik 105 lóerős verziót nem hozták el a tesztpályára, de ott voltak a 135 és 170 lóerős turbós változatok. A MiTo Quadrifoglio Verde változata az erősebb motorral érkezik, és már jövő év elején forgalomba kerülnek a prototípusok.