Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Majka már megint?

Posted on 2025.07.28.

A p/nze talán ke/esebb lett Majkának, miután elfordultak tőle a támogatói a Campus Fesztiválon történtek után, de az arca biztosan nem lett kisebb. A siófoki plázson ismét ontotta magából a bu/kós/got. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az 1,2 literes motor elsőre papíron kicsinek tűnhet, és való igaz, hogy nem egy erőmű, de ennek ellenére egyáltalán nem kellemetlen vagy kínzó vele az autózás.

Még a legegyszerűbb, kézi váltós, 99 lóerős változatban is elegendő erő áll rendelkezésre ahhoz, hogy kényelmesen haladjunk a forgalom tempójával. Igaz, ha autópályán vagy országúton szeretnénk gyorsítani, akkor gyakran kell visszaváltani, és tényleg ki kell használni a motor minden erejét – tehát elég magas fordulatszámon kell tartani, hogy érezhető legyen a teljesítmény. Szerencsére a kuplungpedál és a sebességváltó kellemesen működik, így ez nem fárasztó vagy zavaró, inkább élvezetes.

Az automata váltós e-Hybrid változat szintén 99 lóerős összteljesítménnyel rendelkezik, viszont elektromos rásegítéssel is dolgozik. Az úgynevezett E-Boost funkciónak köszönhetően extra 54 Nm nyomatékot (kb. 40 lb-ft) ad hozzá induláskor, így az autó sokkal fürgébben lódul meg, különösen álló helyzetből. Ez jól jön városi környezetben, például lámpánál induláskor vagy sűrű forgalomban.

Menet közben, főleg közepes sebességtartományban, az e-Hybrid meglepően élénknek érződik – sokkal dinamikusabb, mint amit a puszta számok sugallnak. A Jeep állítása szerint például 30 és 60 mérföld/óra (kb. 48–96 km/h) között 30%-kal gyorsabban gyorsul, mint a kézi váltós benzines verzió, és ezt valóban érezni is lehet, főleg országutakon vagy gyorsabb mellékutakon.

Ennek ellenére nem minden tökéletes: az automata váltó néha bizonytalanul viselkedik, és előfordul, hogy nem akkor vált fel vagy vissza, amikor a vezető ezt várná – főleg ha gyorsítani próbálunk, vagy hirtelen lassítani kellene.

A motor hangja is elég karakteres: ha erősen nyomjuk a gázt, kissé nyers, érdes hangot ad ki, ami elég nagy kontrasztban áll az elektromos változat szinte teljes csendjével.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme