Már bizonyított! Súlyos mellékhatást okoznak!

Egy friss vizsgálat aggasztó összefüggést tárt fel egy ismert imm/nlzáló szer és a szem egyik legfontosabb rétegének állapota között. A szaruhártya belső sejtjeit ért változások – bár kezdetben nem okoztak látásproblémát – komoly következményekkel járhatnak, ha hosszabb távon is fennmaradnak.
MUTATJUK MELYIK C*V*lD olt/sról van szó!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Akár a két plug-in hibrid változat közül választasz, az XC60 PHEV hibrid rendszere választhatóan reagálva, kényelmes haladást biztosít az elővárosokban.
Ráadásul, mivel a Volvo az új modell fejlesztésénél az egyik fontos előrelépésként a kabin szigetelésének javítására összpontosított, a négyhengeres belsőégésű motor most már csendesebben és simábban működik, amikor szükség van rá, így kevésbé törik meg a nyugodt atmoszféra, mint az előző PHEV modellek esetében.
A teljesítményt tekintve a T8-as változat sokkal gyorsabbnak érződik, mint amire az XC60-nak valójában szüksége lenne. A B5 lassabb, és ahogy a korábbi elő-facelift verzióval való ismerkedés során tapasztaltuk, sokkal keményebben kell dolgoznia, hogy fenntartja a megfelelő sebességet, bár meg kell várnunk, hogy kipróbáljuk a frissített verziót, hogy megerősíthessük, hogy ez továbbra is igaz. Akár csendesebb, akár nem, a B5 gazdaságossága (alig 30 mpg) miatt gyakori benzinkútra látogatásokra lesz szükség.
A PHEV-k esetében az 18,8 kWh-s akkumulátor (amely itt nem nagyobb, mint a korábbi modellek esetében) 41 és 50 tesztelt mérföld közötti elektromos hatótávot biztosít, ami a valóságban 35 és 40 mérföld közötti hatótávot jelent, a felhasználás típusától függően. A Volvo túl őszinte és egyenes cég ahhoz, hogy bárkit is megpróbáljon megtéveszteni azzal, hogy túl sok friss külsőt adjon a régi csontoknak (bár olyan vállalat, amelynek vállalati stratégiája az utóbbi években többször is megingott, így a normál termékbefektetési döntések értelmes meghozatala szinte lehetetlenné vált). Ezért van az, hogy az „új” autó nagyon keveset mutat abból, hogy igazán „új” lenne. Van egy új első lökhárító és hűtőrács, új fényszórók és sötét füstölt hátsó lámpák, néhány új felni dizájn és festési lehetőség – és legalábbis kívülről ennyi.
Az autó motorpalettája sem új, akárcsak az XC90 esetében. A 247 lóerős B5 AWD mild-hybrid benzinmotor továbbra is kapható, a 347 lóerős T6 és 449 lóerős T8 plug-in hibrid benzinmotorok mellett. Más piacokon elérhető a 296 lóerős B6 AWD benzinmotor, amit az európaiak a kibocsátási előírások miatt nem kapnak meg. Az európai sajtóeseményre kizárólag T8 PHEV demonstrátorok voltak elérhetőek, az Ultra kivitelben (ami adaptív légrugózást ad a széria passzív rugói helyett).
Az autó továbbra is ugyanazt az SPA platformot használja, amely az XC90 nagyobb testvérét is támogatja, így sok szempontból pontosan olyan, amilyennek látszik: egy kicsit összefőzött XC90.
Alapfelszereltségként az XC60 összkerékhajtással, dupla keresztlengőkaros első felfüggesztéssel és hátsó multi-link elrendezéssel rendelkezik. Mint az XC90, a hátsó tengelyen keresztirányú kompozit laprugó található, amely lehetővé teszi a könnyebb, kompakt kialakítást, és elvileg simább utazást biztosít, miközben javítja a zajt, vibrációt és a rideg érzést (NVH), amit egy hagyományos spirálrugós felfüggesztés biztosítana. A magasságban állítható légrugózás (ami akár 60 mm-rel több hasmagasságot is lehetővé tesz) elérhető a csúcsmodellekhez, vagy opcionálisan a középkategóriás modellekhez.
Leave a Comment