Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, szeptember 8
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Már csont és bőr volt Pásztor Erzsi!

    BY admin2025.08.29.2025.08.30.
    VisszaKövetkező oldal

    Arról továbbra sem beszélt részletesen, miért kellett kórházba kerülnie, annyi azonban biztos, hogy lánya Olaszországból hazautazott, hogy segítsen neki, és próbálja megerősíteni édesanyját. A színésznő elmondta, hogy hónapok óta súlyos vérszegénységgel küzd, ami vashiányhoz vezetett, és emiatt szinte teljesen elvesztette étvágyát, akaratlanul is sokat fogyott. Bár gyógyszereket kapott, azok mellékhatásai miatt nem tudta hosszabb ideig szedni őket. „Annyira nem kívántam az ételt, hogy ha kétfogásos ebédet kaptam, először csak a levest ettem meg, a főételt pedig csak jóval később. Most igyekszem minél több vasban gazdag ételt fogyasztani, például babot, lencsét, spenótot, sóskát vagy kivit” – mesélte.

    VIA Tények

    Ez is érdekelhet:

    Városi körülmények között a könnyed kormányzás révén egyszerű a manőverezés, a magas vezetési pozíció pedig jó kilátást biztosít. A hátsó kilátást némileg korlátozza a vaskos C-oszlop, de minden modell alapból kap első és hátsó parkolóradart. A Design kivitel tolatókamerát, a GR Sport pedig többkamerás, madártávlati nézetet kínál. Finoman gyorsítva a hibrid benzinmotorja szinte észrevétlenül kapcsol be, a PHEV pedig hosszabb ideig képes tisztán elektromosan közlekedni, amennyiben az akkumulátor teljesen fel van töltve. Városi tempónál gyorsnak érződik, és könnyedén tartja a forgalom ritmusát.

    Kanyargósabb utakon is agilis a RAV4: a kormányzás megfelelően súlyozott és közvetlen, a karosszéria dőlése kontrollált marad, még a nehezebb plug-in verzió esetén is. A gyorsítás során azonban szokni kell, hogy a motor fordulatszáma és a tényleges gyorsulás nem mindig áll arányban egymással, amit az elektromotorok próbálnak kiegyensúlyozni. A váltó mögött található kapcsolófülek lehetővé teszik a kézi beavatkozást, bár a rendszer automatikusan visszavált teljes automata módra, ha hosszabb ideig nem használjuk őket. A fékerő erős, a fékpedál visszajelzése jó, a lassítás során pedig észrevétlen az átmenet az energia-visszanyerés és a hagyományos fékezés között. Ugyanakkor nincs lehetőség a rekuperáció intenzitásának manuális szabályozására.

    Autópályán a motor kezdeti felpörgését követően csendes utazásban lehet részünk. A PHEV hajtáslánc ilyenkor is váltogat az elektromos és a benzines üzemmód között. A műszerfalon kis zöld „EV” ikon jelzi, mikor működik tisztán elektromosan az autó. A GR Sport nagyobb, 19 colos kerekei kissé feszesebb rugózást eredményeznek, de nem válik kényelmetlenné.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Oláh Ibolya terhes Geszti Pétertől

    Next Post

    Hatalmas bajban van Majka! EZ már országot érintő baj!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Akkora balhé volt, hogy megszakították az élő Híradót!

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum