Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, augusztus 2
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Már nem lép színpadra ÁKOS!

    BY admin2025.07.31.2025.08.01.
    VisszaKövetkező oldal

    Megrendítő hír kering TTOKO-on! Ákos, Magyarország egyik legismertebb és legnépszerűbb előadója 2025-ben már nem fog több koncertet adni – döntése mögött személyes tragédia áll – jegyezték meg több TTOK-os beszámolóban! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    Ez is érdekelhet:

    A Lexus NX modellje egy kicsit más megközelítést alkalmaz, mint a konkurens autógyártók, mivel nem kínál dízelmotoros változatot. Ez manapság már ritkaságnak számít, hiszen sok más gyártó még mindig számol a dízelmotoros opciókkal, különösen a közepes méretű SUV kategóriában. A Lexus ehelyett a hibrid technológiára teszi a hangsúlyt. Papíron az NX hibrid változatai igazán meggyőző fogyasztási adatokat mutatnak – legalábbis a legújabb WTLP-szabvány szerint mért vegyes használat alapján akár 7,1 literes (vagyis körülbelül 39,7 mpg) fogyasztás is elérhető az elsőkerék-meghajtású modell esetében.

    A valóság azonban ennél árnyaltabb. Ha valaki rendszeresen hosszabb távokat tesz meg, különösen autópályán, és nem vezet kimondottan visszafogottan, akkor a Lexus NX hibrid hajtáslánca – amely egy fokozatmentes automata váltót (CVT-t) és egy 2,5 literes benzines motort kombinál – meglehetősen szomjas tud lenni. Ez azt jelenti, hogy az ígéretes fogyasztási értékek gyorsan a múlté lehetnek, főleg ha valaki a gyorsabb, lendületesebb vezetést részesíti előnyben. Az NX igazán csak városi környezetben, alacsonyabb sebességek mellett mutatja meg előnyeit, amikor a hibrid rendszer gyakrabban kapcsol át elektromos üzemmódra. Ebben az esetben már valóban érezhető a fogyasztáscsökkenés, és ilyenkor akár jobb lehet a dízel vetélytársaknál is.

    A szén-dioxid kibocsátás szempontjából azonban az NX hibrid változatai nem tartoznak a legjobbak közé. Az új WTLP mérési módszertan szerint 161 és 175 gramm közötti CO₂-kibocsátást produkálnak, ami jóval magasabb, mint amit a konnektoros hibrid SUV modellek tudnak. Ez különösen a céges vásárlóknak lehet problémás, mert ilyen emissziós értékek mellett ugyanannyit kell fizetniük a céges autóhasználati adóban (Benefit-in-Kind), mint azoknak, akik egy hagyományos, nem hibrid benzin- vagy dízelautót vezetnek – akár a legmagasabb, 37 százalékos adósávban.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Ennyi volt G.w.M! Mással ölelkezett Kulcsár Edina!

    Next Post

    Ennyiből Lehet Ma Megélni Egy Nyugdíjasnak A Pártok Szerint

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Összetört a Gáspár család!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum