Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, június 6
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Meg is van Gyurcsány Ferenc új barátnője!

    BY admin2025.06.01.2025.06.02.
    VisszaKövetkező oldal

    Egy régi munkatárs új szerepben?
    Egyre többen beszélnek arról a Rditen, hogy Gyurcsány magánéletében fordulat történt: állítólag egy régi közeli munkatárssal alakított ki szorosabb kapcsolatot. A név nem ismert, de a hírek szerint régóta jó viszonyban vannak, és most, hogy Dobrev háttérbe lépett, ez a kapcsolat új értelmet nyerhetett. A politikai körökben sokan már nemcsak szakmai együttműködésként tekintenek rájuk.
    KIRŐL LEHET SZÓ?

    Ez is érdekelhet:

    A duálmotoros, összkerékhajtású e-3008 321 lóerőt és 449 Nm nyomatékot kínál, amit a hátsó tengelyre szerelt 110 lóerős villanymotor beépítése tesz lehetővé. Ez 6,0 másodpercre csökkenti a 0–100 km/h gyorsulást, ami bár elég meggyőző, korántsem számít kategóriaelsőnek. Ezzel ugyan lekörözi a Skoda Enyaq Coupe 85X összkerekes változatát (6,7 másodperc), de jócskán elmarad a kétmotoros Tesla Model Y mögött, amely mindössze 4,6 másodperc alatt teljesíti a sprintet. Valójában a hátsó tengelyen dolgozó 110 lóerős villanymotor hozzáadása nem eredményezett drámai teljesítménynövekedést.

    Normál módban az e-3008 kellemes társ a mindennapi vezetéshez, de ha hirtelen gázt adunk, érezhető egy kis késlekedés, mire megérkezik a teljes erő. Sport módra kapcsolva (ami 60:40 arányban osztja el a teljesítményt az első és hátsó tengely között, valamint 508 Nm-re növeli a nyomatékot), az autó valamivel élénkebbé válik. A 2,2 tonnás saját tömeg ellenére lendületes, de a hajtáslánc karaktere és izgalmi faktora meglehetősen visszafogott.
    A Peugeot egy 4WD módot is kínál, amely 50:50 arányban osztja el az erőt az első és hátsó tengely között, hogy jobb tapadást biztosítson. Az autó ilyenkor is élénknek érződik, de terhelés alatt jól érezhető a tömegmozgás, és előfordul, hogy az első kerekek tapadási problémákkal küzdenek, különösen, ha nagyobb teljesítményt kell az útra vinniük.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Így néz ki a víz alá került parajdi sóbánya

    Next Post

    2 tonnás elefántfóka drámája

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    A testnevelés tanár drámája!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum