Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, augusztus 5
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megrázó közleményt adott ki a rendőrség Schmuck Andorról

    BY admin2025.08.02.2025.08.03.
    VisszaKövetkező oldal

    Március végén Andor élő adásban vallott életmentő kezeléséről. Úgy fogalmazott: „új nagy duettet” kezd a betegséggel, és megemlítette: vagy ő győz, vagy a kór. A legérdekfeszítőbb az, hogy még a mai napig is le van zárva az iroda, SENKIT sem engednek oda be, ami, természetes halálozásról van szó, akkor ez nem megszokott eljárás.
    AMIT BIZTOSAN TUDNI:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    Egy összehasonlító teszt során a BYD Atto 3-mal hasonló gyorsulási teljesítményt mutatott, de a Niro kevesebbet dőlt a kanyarokban, élvezetesebb volt vezetni – még ha nem is izgalmas vagy sportos. Autópályán viszont az egyik gyenge pontja a hangszigetelés: a gördülési és szélzaj érezhető, még az MG4 EV is csendesebbnek hat.
    A Highway Driving Assist funkció viszont dicséretet érdemel: nemcsak tartja a sávot és a sebességet, de képes automatikusan sávot váltani, ha az irányjelzőt működtetjük és az érzékelők szabad helyet észlelnek. Ez jelentősen megkönnyíti a hosszú utakat.

    A gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra 7,8 másodpercet vesz igénybe – valamivel lassabb, mint az előző e-Niro, de így is fürgén mozog a hagyományos benzines vagy dízel autókhoz képest. A gázreakció lágyabb lett, ami kevésbé rántja meg az autót induláskor, ezáltal barátságosabbá téve a vezetést.
    A hatótávolság 285 mérföld (kb. 459 km) az egyetlen, 64,8 kWh-s akkumulátorral, ami csak 3 mérfölddel több, mint az előző modellé – kissé csalódás, hogy nem sikerült áttörni a 300 mérföldes határt. Összevetve viszont jól tartja magát az MG ZS EV Long Range, Smart #1 vagy Renault Megane E-Tech mellett, és a hatékonysága is jobb volt tesztünkben, 3,9 míl/kWh fogyasztással.

    A töltési képességek viszont gyengébbek: maximum 72 kW DC töltést enged, ami elmarad a versenytársaktól. A 10–80%-os töltés legalább 45 percet vesz igénybe. Pozitívum, hogy a fedélzeti navigáció használata esetén az autó előkondicionálja magát a töltéshez, így gyorsabban és hatékonyabban tölt. Otthoni 7,2 kW-os wallbox segítségével a teljes töltés kb. 9,5 órát vesz igénybe.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Sírva jelentette be Rácz-Gyuricza Dóra

    Next Post

    Kiderült, hogy mibe halt meg Kathi Béla!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    MOST kaptuk a hírt Gundel Takács Gábortól

    G

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum