Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, július 21
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megtalálták Schmuck Andor hátborzongató búcsúlevelét!

    BY admin2025.07.16.2025.07.17.
    VisszaKövetkező oldal

    A szöveget egy anonim felhasználó posztolta, azt állítva, hogy hozzájutott a levél másolatához egy közeli ismerősön keresztül. Ugyanakkor sem a család, sem a hatóságok nem erősítették meg, hogy ilyen búcsúlevél valóban előkerült volna. A legtöbben épp emiatt fenntartásokkal kezelik a tartalmát.
    Szakértők szerint minden hasonló esetben fontos óvatossággal kezelni a neten terjedő „dokumentumokat”.
    Az biztos, hogy Schmuck Andor halála sokakat megrendített, és rengetegen emlékeznek rá jó szívvel.

    VIA RDit
    Ez is érdekelhet:

    A Peugeot 3008 egy kivétellel – a kézi váltós 1.6 BlueHDi modellel – minden változatánál befolyásolja az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást a kerékméret. A BlueHDi-nél azonban ezek az értékek függetlenek attól, hogy milyen méretű kerék van az autón.
    A kisebb, 16 colos kerekek – amelyek sár- és hóabroncsokkal vannak felszerelve a rossz útviszonyokhoz – mindkét felszereltségi szinten elérhetőek voltak, de csak akkor, ha az ASR+ Grip Control kipörgésgátló rendszer is meg lett rendelve. Ezek ugyanakkora mértékben rontják a fogyasztást és kibocsátást, mint a 17-ről 18 colosra való váltás.
    A 60 literes üzemanyagtartálynak köszönhetően még a legkevésbé takarékos 3008-as – az 1.2-es benzinmotorral szerelt Allure változat – is képes elméletben több mint 700 mérföld (több mint 1 100 km) megtételére egy tankkal. A skála másik végén a kézi váltós 118 lóerős BlueHDi és a 2.0 literes dízel 17 colos kerekeken akár 910 mérföldet (kb. 1 460 km) is elérhet – persze rendkívül óvatos vezetéssel.

    A benzinmotoros 3008-asokat 16 000 mérföldenként vagy évente kell szervizelni, a dízeleket pedig 12 500 mérföldenként vagy évente. Három éves kortól a szervizek kisebb-nagyobb váltakozással követik egymást, 140 és 250 fontért. Az „Essentials” opció – utángyártott alkatrészekkel – csökkenti ezeket a költségeket 115 és 195 fontra.
    A vezérműszíjat 10 évente vagy 112 500 mérföldnél kell cserélni, bár a szakértők szerint érdemes inkább 8 évente vagy 100 000 mérföldnél, mert nem olyan tartós, mint ahogy a Peugeot állítja. A fékfolyadékot kétévente (49 font) kell cserélni, a hűtőfolyadékot pedig 4 év vagy 80 000 mérföld után, majd évente.
    Érdekes módon az Allure felszereltségű modellek biztosítási kategóriája alacsonyabb, mint az Active változatoké. Ennek oka, hogy az Allure szinthez jár a Thatcham 1-es riasztórendszer, első parkolószenzorok, tolatókamera, parkolóhely-mérő rendszer és színes head-up display is – ezek csökkentik a lopás vagy kisebb koccanások esélyét.
    Allure 1.2: 19. biztosítási kategória, Allure 1.6 BlueHDi: kategória 20 , Allure 2.0 BlueHDi.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Erős Antónia drámája!

    Next Post

    Nem működött a klíma a soproni IC-n, egy bácsit újraélesztettek.

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Sorozatos bakik voltak az új Pápa beiktatása közben!

    X

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum