Most jött a drámai bejelentés!

Magyar Péter felhívta a figyelmet arra, hogy adminisztratív és j/gi eszközökkel is ell/hete/lení/hetik. A Tisza Párt jelöltállításban komoly nehézségekkel küzd, számos körzetben még listajelölteket sem neveztek meg. A kérdés továbbra is nyitott: Magyar Péter ténylegesen elti/that/ó-e a részvételtől a 2026-os választáson? MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
Ez is érdekelhet:
A SsangYong Torres EVX nevű elektromos autója a papírforma szerint képes 8,1 másodperc alatt gyorsulni 0-ról 100 km/h-ra, de a valóságban ezt az értéket elérni nem is olyan egyszerű, mint amilyennek elsőre hangzik. Az autó vezetési élménye sok szempontból olyan, mintha egy korábbi generációs elektromos járművet vezetnénk. A felfüggesztés meglehetősen kemény, amit valószínűleg a több mint 1 900 kilogrammos saját tömeg indokol – ekkora súlyhoz egyszerűen szükség van erősebb, feszesebb rugózásra, hogy a kasztni ne billegjen túlzottan. A kemény futóműhöz társul még egy érzékeny gázpedál is, ami azt eredményezi, hogy az autó első kerekei meglepően könnyen kipörögnek, még akkor is, ha teljesen száraz az úttest. És mindez úgy történik, hogy a jármű éppen a „Comfort” nevű alapvezetési módban van, tehát még nem is sportos beállításokkal működik.
Ha viszont átkapcsoljuk a járművet „Sport” módba, akkor a helyzet csak romlik: a kerékpörgés olyan mértékűvé válik, hogy már-már nevetségesen sok – szinte komikusan sokáig kaparják az első kerekek az aszfaltot, mielőtt igazán megindulna az autó. Az „Eco” mód szerencsére sokkal kezelhetőbb: ilyenkor a gázreakció sokkal tompább, kevésbé érzékeny, emiatt könnyebb finoman, egyenletesen gyorsítani és lassítani, és az autó általános vezethetősége is kellemesebb lesz.
A városi közlekedésben, különösen alacsony sebességnél, pozitívum, hogy a kormányzás rendkívül könnyű – ez nagy segítséget nyújt parkoláskor vagy manőverezéskor szűk utcákban. A magas üléspozíció és a viszonylag keskeny szélvédőoszlopok miatt a kilátás előre is egészen jó, így könnyebb átlátni a forgalmat, kiszúrni az út szélén parkoló autókat, és időben reagálni a forgalmi helyzetekre. Ami a teljesítményt illeti, az elektromos Torres érezhetően erősebb és dinamikusabb, mint a benzines változat – könnyedén ki lehet ugrani vele egy-egy szűkebb résbe a forgalomban, ha például gyorsan be kell sorolni valahova.
Leave a Comment