MOST kaptuk a hírt Gundel Takács Gábortól

Gyász: Nagyon sokat szenvedett és váratlanul ment el. Senki nem gondolta volna! Nagy veszteség érte a hazai szó/akoztató mé/iát és a magyar Elhunyt ugyanis! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új, teljesen elektromos Micra jelentősen eltér a korábbi generációktól – már a tervezés kezdetétől fogva kizárólag elektromos autónak készült. Ez azt jelenti, hogy nem egy hagyományos belső égésű autó elektromos változata lett belőle, hanem egy teljesen új konstrukció, amit eleve úgy alakítottak ki, hogy az elektromos hajtás minden követelményének megfeleljen. Ennek következtében nemcsak drágább lett, mint elődei, hanem méretében is nagyobb: több helyet kellett biztosítani az akkumulátorcsomagok számára, amelyeket a padló alatt helyeztek el, így az autó fizikai felépítése is módosult.
A műszaki alapelv nem különösebben bonyolult. Az autót egyetlen, elöl elhelyezett villanymotor hajtja, amely kétféle választható akkumulátorcsomag egyikéből kapja az energiát. Az első felfüggesztés a kisautók között megszokottnak mondható: MacPherson-rudas rendszerű, amely számos más típusban is megtalálható. A hátsó futómű azonban kifinomultabb, mint amit ebben a kategóriában általában látni lehet. Több lengőkaros hátsó tengelyt kapott, amit inkább prémium vagy sportosabb modelleknél – például a MINI-nél vagy a Renault 5-nél – szoktak alkalmazni.
A Nissan elmondása szerint a Micra felfüggesztési rendszere – mind a hardver, mind annak hangolása – megegyezik a Renault 5 modellével, de a japán gyártó részt vett a fejlesztési folyamatban, így beleszólása is volt a végleges beállításokba. A Micra sosem volt az a típus, amely izgalmas vezetési élménnyel csalogatott volna, ellentétben például a Ford Fiesta vagy a MINI Cooper modellekkel. Ezért az új generációnál sem az volt a cél, hogy sportos vezetési karaktert kínáljon, hanem inkább egy kifinomultabb, érettebb, nyugodtabb vezetési élmény kialakítása állt a középpontban. Az új Micra tehát nemcsak elektromos lett, hanem megjelenésében, műszaki tartalmában és vezethetőségében is teljesen új irányt képvisel a típus történetében.
Leave a Comment