2 tonnás elefántfóka drámája

A hatalmas állat a helyi lakosok döbbent szeme láttára vánszorgott végig a város utcáin. A rendőrség és egy helyi biztonsági cég próbált segíteni, hogy a fóka ne sodródjon veszélyes helyekre: autóikkal körbekerítették, de a hatalmas állat egyszerűen áthajtott egy kocsin, átbukott a motorháztetőn, majd egy másik autónál is próbálkozott, végül mégis kiszabadult és tovább folytatta útját egy másik utcán.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Közel 16 000 fonttól indulva az alap Pure felszereltség 17 colos kerekeket, 7 colos érintőképernyőt, Apple CarPlayt, Android Autót, adaptív tempomatot és tolatókamerát kínál alapáron. Az Edge felszereltség nagyobb, 18 colos felniket, automata klímát, 8 colos érintőképernyőt és első ködlámpákat ad további 1 100 fontért, míg az általunk tesztelt Exclusive trim LED fényszórókat, minden irányban parkolóradarokat, még nagyobb, 9 colos érintőképernyőt és vezeték nélküli telefontöltést kap, ami az árat körülbelül 19 000 fontra emeli.

A csúcskategóriás Undercover modell egyedi szürke és fekete kéttónusú külsőt, fekete felületű, 18 colos alapkerekeket, korallszínű matricákat és belső részleteket, valamint fűthető első üléseket kínál. Számos testreszabási lehetőség elérhető, többek között kéttónusú fényezések, matricacsomagok, króm és Tokyo Red stíluscsomagok, valamint nyitható vászontető, bár ez utóbbi csak az Edge és Exclusive felszereltségi szinteken érhető el.

Ahelyett, hogy hibrid hajtásláncot használna, mint a Yaris szuperkisméretű autó, amely ugyanazt a platformot alkalmazza, az Aygo X egy egyszerű, 1,0 literes, háromhengeres benzinmotorra támaszkodik, amelyhez vagy ötsebességes manuális, vagy fokozatmentes (CVT) váltó társul. Ez a motor csupán 71 lóerőt és 93 Nm nyomatékot ad le, de figyelembe véve az apró városi autó méretét és súlyát (kevesebb, mint egy tonna), ez bőségesnek számít.

Az utakon az Aygo X nem egészen váltja be a hozzá fűzött reményeket, tekintve, hogy milyen szoros kapcsolatban áll a Yarisszal. Tagadhatatlan, hogy az Aygo X könnyűnek és fürgének érződik, ahogy egy kis városi autónak kell lennie, és elég szórakoztató vezetni a zsúfolt városi környezetben, amelyre tervezték. Kedveljük a jól kiegyensúlyozott kormányzást, amely elég könnyű ahhoz, hogy könnyen lehessen parkolni vele, de nem annyira könnyű, hogy nagyobb sebességnél idegesnek érezzük az autót.

Azonban ezek a vagány kinézetű kerekek rontanak a menetkomforton. Az Aygo X 17 és 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákkal érhető el, amelyek nagyok egy ilyen kategóriájú autóhoz képest, és ennek következtében az autó meglehetősen pattogósnak és bizonytalannak érződik olyan útfelületeken, ahol például a Hyundai i10 vagy a up! sokkal jobban kisimítja az egyenetlenségeket.

Aztán ott van a nyitható vászontetős opció is. Ezt az Aygo X Air Edition változat kipróbálásakor tapasztaltuk, és úgy találtuk, hogy zárt állapotban túl sok külső zaj szűrődik be a kabinba. Idővel hozzászokik az ember, de eleinte folyton ellenőrizgettük, hogy nincs-e nyitva egy ablak vagy egy ajtó. Ha az elektromosan visszahúzható tető nyitva van (ami kevesebb, mint 10 másodperc alatt történik meg), nem tapasztalunk túl sok légzajt, bár a két első légbeömlő szellőző alig segített a kabin melegen tartásában azon a hűvös decemberi napon, amikor vezettük az autót.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük