2 tonnás elefántfóka drámája

Végül a fóka egy bevásárlóközpont mellett pihent meg. A kíváncsi lakók azonnal előkapták a telefonjukat és felvették, ahogy a tengeri óriás lassan végighalad a járdán. Az eset dél-a/ri/ai város utcáin történt!

Forrás: MSN / FB  BPW

Ez is érdekelhet:

Az Aygo X-nek 14,9 másodpercre van szüksége, hogy 0-ról 100 km/órára (62 mph) gyorsuljon, miközben végsebessége 158 km/óra (98 mph). Az akkumulátoros elektromos modelleken kívül nem várnánk el, hogy egy kis városi autó lélegzetelállító egyenes vonalú gyorsulást nyújtson, de még így is az Aygo X különösen lomha érzetet kelt hosszú áttételezése miatt. Második fokozatban is eléri a 60 mph-t, és az első sebességfokozat is hosszúnak tűnik, így sok fordulatszámra van szükség, és a kuplungot is csúsztatni kell, hogy elinduljon anélkül, hogy lefulladna. Az ötödik fokozat viszont meglehetősen rövid, ezért autópályán a motor hangosabb és dolgozik erősebben, mint a versenytársaknál.

Alapjáraton az Aygo X 1,0 literes, háromhengeres motorja erőteljes rezgést generál, ami áthullámzik a kabinon. Ez magasabb fordulatszámon enyhül, de ebben a kategóriában vannak simább, kifinomultabb motorok is.

Az Aygo X ugyan megosztja a platformját a Yarisszal, de sajnos nem örökölte meg a hibrid szupermininek takarékos hajtásláncát. Ehelyett az egyetlen motorválaszték a korábbi Aygo-ból ismert 1,0 literes, háromhengeres benzinmotor.

Az alap 5 sebességes manuális váltóval a Toyota szerint akár 58,9 mérföldet tud megtenni egy gallon üzemanyaggal (mpg), és 109-110 g/km CO2-kibocsátást produkál. Az automata váltó esetén viszont a fogyasztás kissé romlik, 56,5 mpg-re csökken a WLTP vegyes ciklus szerint, a kibocsátás pedig 113-114 g/km-re nő. Amikor manuális Aygo X-et teszteltünk egy hasonló teljesítményű Hyundai i10-zel, az Aygo 51,9 mpg-t produkált, míg a Hyundai 53,1 mpg-t.

 

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük