2025 novemberétől változnak a nyugdíjak kifizetései!

A különbség miatt az állam novemberben egyszeri korrekciós kifizetést teljesít minden öregségi nyugdíjasnak – beleértve a „Nők 40” program résztvevőit is.
Egy átlagnyugdíj esetén a havi veszteség nagyjából 5600 forintra tehető, amit visszamenőlegesen, egy összegben fognak pótolni – ez nagyjából 60–65 ezer forintos egyszeri juttatást jelenthet.
Bár ez sokak számára könnyebbséget hozhat év végén, valójában nem pluszpénzről van szó, csupán a korábbi hónapok elmaradását egyenlíti ki – ahogy egy nyugdíjszakértő fogalmazott: „a nyugdíjasok hónapokon át hitelezték az államot”.
MI VÁRHATÓ MÉG?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2018 óta gyártott ötödik generáció várhatóan 2026-ban újul meg, így jelenleg csupán két változat érhető el: az alap Design, valamint a sportosabb külsővel megáldott GR Sport. Mindkettő plug-in hibrid kivitelben kapható, a hagyományos hibrid verzió ideiglenesen nem elérhető.
A RAV4 egy ötajtós, ötüléses SUV, melynek motorválasztéka kétféle: egy 2,5 literes négyhengeres benzinmotor egy elektromos hajtással elsőkerék-meghajtású, illetve egy ugyanolyan motor kettős elektromos hajtással összkerékhajtású kivitelben. Biztonsági szempontból az Euro NCAP ötcsillagos minősítése garancia a bizalomra, három év vagy 60 000 mérföldes garanciával kiegészítve.

Megdöbbentően fürge egy ilyen méretű SUV-hoz képest, egyensúlya a kényelem és a sportosabb vezethetőség között nagyon jó. Bár a fokozat nélküli (CVT) váltó nem kínál klasszikus váltási élményt, a Toyota szoftveres “lépcsőzetes” megoldása valamelyest javít ezen az érzésen. A plug-in verzió 302 lóerős teljesítménye a városi gyorsulásban szinte a hot hatch-ek szintjét súrolja, bár a magas építmény miatt a sportosság érzetét nem hozza igazán. A magas vezetési pozíció jó kilátást biztosít, a parkolást pedig tolatókamera és szenzorok könnyítik meg.
Kanyargós utakon a jól hangolt futómű és a precíz kormányzás egy kis élményt csempésznek a családi SUV-kategóriába, bár a nagy tömeg néha érezhető, főleg a plug-in változatnál. Autópályán pedig halk, csendes futásra számíthatunk, a nagyobb, sportosabb GR Sport változat keményebb rugózással rendelkezik, de még mindig komfortos marad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük