28 hónapos börtönt kapott a hírhedt TESCOS nyugdíjas!

A történteket követően a nő bejelentést tett a rendőrségen. Az elkövető beazonosítása néhány nappal később történt meg, amikor ismét visszatért az üzletbe. Egy éber biztonsági őr észrevette, feljegyezte az autó rendszámát, majd jelentette az esetet. A rendőrség házkutatást tartott, melynek során több digitális eszközt is lefoglaltak a férfitól. Ezek átvizsgálása során összesen 426 videót találtak, amelyeken ilyen felvételek szerepeltek – némelyik még 2009-ből származott.
A FELESÉGE KIÁLL MELLETTE! EZÉRT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Nehéz lelkesedni a Mazda 3 vezetési élményéért. Az alap 1.6-os benzinmotor csendesen jár, 6600 fordulatszámig pörög, mielőtt egy lágy korlátozó véget nem vet neki, és 104 lóereje 11,3 másodperc alatt gyorsítja 60 mérföld/órára – ugyanolyan sebességgel, mint egy 75 lóerős Vauxhall Astra 1.3 negyed évszázaddal ezelőtt.
A leginkább bosszantó, hogy a motor fordulatszáma rendkívül lassan csökken, amikor elengeded a gázpedált (ez egy primitív módszer a kibocsátás csökkentésére). Ez, és a kuplung bizonytalan elengedési pontja megnehezíti a sima haladást az első pillanatokban.
A Mazda 3 egyik olyan ritka autó, amelyet nem kell kuplungolni a beindításhoz. Ez jó hír a kopás szempontjából.

A motor azonban kiegyensúlyozott nyomatékkal rendelkezik, így az alacsony sebességről való húzása folyamatos, bár nem éppen energikus. De az az érzésed támad, hogy inkább „ingatod” a motort, hogy elinduljon, mint hogy közösen lelkesedve pörgetnéd.
A finomítás volt a Mazda fő célja a legnagyobb teljesítményű dízel 3-mal, és a 2.2 literes motor szépen illeszkedik ebbe a programba. Igen, dízel, és induláskor van egy kis zörögés, de amikor pörgeted, a motor nem tolakodó, és autópályán nyugodt haladást biztosít.
A sportos MPS modell teljesítménye egy szóval leírható: gyors. Alapvetően a turbófeltöltős 2.3 literes, négyhengeres motor ugyanaz, mint korábban, de frissítve lett, hogy megfeleljen az Euro 5-ös kibocsátási előírásoknak. Ez 256 lóerőt jelent, tehát van bőven erő. A nyomaték mind az első, mind a második fokozatban korlátozottnak tűnik, de ha az MPS-t harmadikba teszed, egy lökésnyi energia áramlik 2500 rpm fölött. Ez felgyorsít az úton, mielőtt 6000 rpm-nél lecsillapodik. A motorháztető alatt, amely ezt alkotja, ugyanaz a piros számjegyű kijelző található, mint korábban – ez tartalmazza a hifi információit és a körülbelül lentebb elhelyezkedő kerek fűtés szabályozó gombok által kiválasztott beállításokat – de van egy új, kis képernyő is, amely utazási számítógép adatokat és opcionálisan egy navigációs kijelzőt is mutathat. A középpontban azonban egy új külső megjelenésű hifi rendszer található, nagy, feltűnő és egyszerű gombokkal és kapcsolókkal. Nagyon könnyen használható, amit tovább segítenek a kormánykeréken található távirányítók, és a hangzása kiváló.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük