A vádlott védője elmondta, hogy ügyfele több mint öt évtizede házas, két felnőtt gyermeke és két unokája van. A botrány következményeként azonban a családi kapcsolatai megromlottak, gyermekei és unokái elfordultak tőle.
„Egykor köztiszteletben álló közalkalmazottként dolgozott, és eredményes karriert tudhat maga mögött. Őszintén megbánta, amit tett. A felesége minden nehézség ellenére kitart mellette” – idézte a férfi ügyvédjét a Daily Star.
Az idős vádlott láthatóan megtört állapotban, lehajtott fejjel és remegő kezekkel hallgatta végig az ítéletet: 28 hónap letöltendő börtönbüntetést kapott.
VIA Ripost
Ez is érdekelhet:
A Mazda az új 3-ast úgy írja le, mint egy teljesen új autót, ami nem teljesen igaz. Az alapstruktúra, a tető és a hátsó negyedek alapvetően változatlanok maradtak, de a többi karosszériaelem egy olyan áramvonalas szobrászati megjelenést kapott, amely illeszkedik a frissebb Mazda modellekhez.
A felújítást Peter Birtwhistle irányította a Mazda német formatervező stúdiójában, és egy sokkal nagyobb első hűtőrácsot tartalmaz, amelynek bonyolult, összetett lamellái a Mazda korábbi koncepcióautóira emlékeztetnek az előző évtized végéről.
A hátsó ajtó körüli felületen nincs fényes lakk – ez költségcsökkentési intézkedés. De BMW-n sem találkozunk ilyennel.
Az első sárvédők most követik a kerekek formáját, és mögöttük egy élesebb derékvonal kezdődik alulról. Egy új kiemelkedés indul a küszöb elejétől, és egy hokiütő alakban ível felfelé, ezzel segítve eltakarni a mély hátsó oldalt, míg a hátsó lámpák hegyesebbek lettek. A fényszórókhoz hasonlóan ezek is kissé túltervezettek. Az első sárvédők kontúrja követi a kerekeket, így a régi típusú sárvédők formáját idézik, egy olyan dizájn jellemzőt, amelyet először a Mazda RX-7-en láthattunk.
A hátsó lökhárító jól kiemelkedik a csomagtérajtó mögül, így a Mazda 3 szokatlanul hosszú a kategóriájában. Ez a hátsó spoiler segít elérni a lenyűgöző 0,30-as légellenállási együtthatót.
Az előző Mazda 3 enyhén emelkedő derékvonallal rendelkezett, de ez a modell már nagyon éles vonalú megjelenést mutat. Szinte minden karosszériaelem változott, és van néhány szinte BMW-szerű homorú/konvex felület-junction.
A legutóbbi külső módosítások közé tartozik egy lágyabb megjelenésű első hűtőrács, amely a „sophisticáltságot” hangsúlyozza, valamint a hátsó rész, ahol a lökhárító fényvisszaverőit a sarkokba helyezték, hogy kiemeljék az autó arányait. Ezt a belső teret leginkább éjszaka érdemes felfedezni, nem azért, mert az anyagai ne állnák meg a helyüket – megállják, bár többségük kemik műanyagok, amelyek az olcsóságuk miatt lettek választva –, hanem mert igazi fényshow-t generál. Amikor kinyitod az ajtót, LED-ek világítják meg a lábtér és az ajtókilincsek belső oldalát. Az eszközök és a középkonzol vezérlői is világítanak, majd egyre fényesebbé válnak. Ezt követően, ha bármelyik hifi vagy légkondicionáló vezérlőt megérinted, annak háttérvilágítása intenzívebbé válik.