Már betöltötték a hivatalos öregségi nyugdíjkorhatárt és nyugdíjban részesülnek, megváltozott munkaképességűként özvegyi nyugdíjat kapnak, akár 8 ezer forintos nyugdíjemelés is elérhető – így kérheti! Az engedélyezett összeg legalább 3.000, legfeljebb 8.000 forint lehet havonta. Az emelés beépül a nyugdíjba, és a további éves nyugdíjemelések alapjául is szolgál.
A támogatás megítélésének ezen feltétele vannak még:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az autó nem az egyetlen az elektromos mezőnyben, amely a sportos, stílusos és kissé prémium irányt célozza meg – de kétségkívül elég hatékonyan teszi ezt.
A Stellantis frissített EV hajtáslánc-technológiáit használja: egy 54 kWh kapacitású NMC akkumulátort és egy 154 lóerős hibrid szinkronmotort, amely az első tengelyt hajtja – mindezt a 308-as karosszériájába építve. Érdekesség, hogy ez a kombináció több mint 120 kilogrammal nehezebb önsúlyt eredményez, mint az azonos technikát használó Citroën ë-C4 esetében. A Citroën az eCMP platformra épül, míg a Peugeot az EMP2-re (ezeket a neveket a Stellantis mostanra STLA Small, illetve STLA Medium elnevezéssel frissítette fel, ha valaki gyűjti az ilyen technikai részleteket).
A 308 valamivel kevesebb mint 4,4 méteres hosszával továbbra is az egyik kecsesebb modell a kompakt ferdehátú szegmensben – bár néhány elektromos riválisa még hatékonyabb csomagtér-kialakítással dolgozik, hogy kisebb méretet kínáljon. Ugyanakkor az 1,5 méternél is alacsonyabb magassága miatt a 308 elkerüli azt a kissé esetlen, magasra nőtt arányosságot, amelytől több más elektromos modell szenved. Ebben az értelemben ügyesen rejti el a padló alatti akkumulátorát.
Az e-308 meglehetősen meggyőző „prémium” hangulatot áraszt. Kívül-belül stílusos és kifinomult, méreteiben klasszikus kompakt ferdehátú érzést kelt, ami dinamikusan is élvezetes, jól kezelhető autót ígér.
Az e-308 teljes egészében a harmadik generációs 308-as belsőterét örökli, amely maga is csak 2021-ben jelent meg. A műszerfal markáns formavilágú, középen egy nagy érintőképernyős infotainment rendszerrel, és a kezelőfelület a Peugeot i-Cockpit ergonómiáját követi (kis, alacsonyan elhelyezett kormánykerék, magasan lévő digitális műszeregység, amelyet a vezető a kormány pereme fölött lát át).
Már az Allure felszereltségi szinten is megkapjuk a Peugeot lenyűgöző i-Connect 10 colos érintőképernyős rendszerét, amelyhez választható i-Toggle gyorselérési ikonok társulnak. Ezek lehetővé teszik, hogy saját gyorsmenüket állítsunk be például a navigáció, a hangrendszer vagy a vezetéstámogató funkciók eléréséhez – ami valóban nagyban javítja a kezelhetőséget.