Nem minden nyugdíjasnak fog járni az Áfavisszatérítés!

Sok idős ember szembesül azzal a problával, hogy az ÁFA-visszatérítési lehetőséget nem tudja kihasználni, mert az kizárólag a nagy szupermarketekben érvényes. Ez a korlátozás különösen hátrányosan érinti azokat, akik inkább a helyi piacokon vagy kisboltokban vásárolnak, legyen szó friss termékekről vagy mindennapi élelmiszerekről.
A kisebb boltok és piacok nem mindig rendelkeznek olyan digitális rendszerekkel, amelyek lehetővé teszik az ÁFA-visszatérítés automatikus érvényesítését, szemben a nagyobb áruházláncokkal.
ŐK A LEGÉRINTETTEBBEK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Gondolj vissza 2014-re, amikor bemutatták az első generációs Lexus NX-t. Akkoriban (és nagyrészt pozitív értelemben) meglepően sokkoló látvány volt az autó.
Még a TV-s reklám is, amelyben egy origami róka és más hajtogatott alkotások jelentek meg egy absztrakt városi környezetben – a Facet City-ben –, valószínűleg feszültségfejfájást okozhatott a nézőnek. Vajon hány szöget lehet beletervezni egy autó karosszériájába, mielőtt az eredmény egy alumíniumfólia gömbhöz hasonlít? Az NX ezt jócskán elkerülte, de mégis.
A modern Lexus orr már a második generációs NX-en is jelen van, bár most egyenesebb, mint korábban, és a hármas hálómintát újraformálták U-alakú blokkokkal, hogy háromdimenziós hatást keltsenek.
Nyilvánvaló, hogy mivel az új verzió továbbra is épít az első generáció éles megjelenésére, a Lexus úgy érzi, hogy valami igazán különlegeset alkotott az első NX dizájnjával, és ebben van igazság. Ez a középkategóriás SUV lett a márka legnépszerűbb modellje, amely kiszabadította a Lexust a viszonylagos ismeretlenségből Európában, és tisztes piaci részesedést szerzett talán az egyik legkeményebb szegmensben.

A tesztelt második generációs autó célja, hogy megduplázza ezt a részesedést, és még több vásárlót vonjon el az olyan modellektől, mint az Audi Q5, a Mercedes-Benz GLC, a BMW X3 és a Range Rover Evoque. A cél elérését segítő apró, de fontos változtatásokkal rendelkezik.
Míg az esztétika csupán finomítja a Facet City sztárjának dizájnját, a változások mélyebben is érzékelhetők. Az egész modellkínálat most már kizárólag benzin-hibrid motorral rendelkezik (bár nem hibrid modellek is lesznek elérhetők Kelet-Európában), és először elérhető egy plug-in hibrid is, az erősebb, csúcsváltozatú NX 450h+ formájában.
Az NX új platformot is kapott, és egy teljesen új infotainment rendszert, a Lexus Interface-t, és már ez önállóan is megoldhatja az előző modell egyik nagy hibáját.
Ha ezek a fejlesztések jobb vezethetőséget, nagyobb hatékonyságot és ugyanakkora luxust és egyediséget eredményeznek, az új NX folytathatja és kell is, hogy folytassa a Lexus növekedését ebben a népszerű szegmensben.
Bizonyos piacokon lehetőség van olyan NX vásárlására, amely nem hibrid, de az Egyesült Királyságban az NX 350h teljes hibrid változatában kapható, mind elöl-, mind összkerékhajtással, vagy az NX 450+ plug-in hibrid, amely 302 lóerőt és 45 mérföldes elektromos hatótávolságot kínál.
A felszereltségi szintek az alap NX 350h-val kezdődnek, majd az F Sporton keresztül egészen a bőséges Takumi szintig emelkednek. Zavaró módon számos opcionális csomag is elérhető, így lehetséges Takumi szintű felszereltséget kérni egy belépő szintű NX-re, de ez nem gazdaságos megoldás.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük