Megszakították az ÉLŐ HÍRADÓT! EZ TÖRTÉNT!

A jelenet az Országos Vérellátó Szolgálatról szóló riport közben zajlott. A 26. perctől visszanézhető felvételen éppen Deme Orsolya, a szolgálat országos koordinátora beszélt a kombinált transzplantációk jelentőségéről, amikor a képen hirtelen megjelent egy férfi.
A férfi – aki feltehetően épp véradáson vett részt – egyszerűen felállt a mellette lévő ágyról, majd vagy szándékosan, vagy teljesen véletlenül belesétált a kamera képébe. Ezáltal teljes egészében láthatóvá vált pólójának feltűnő mintázata.
EKKOR MEGSZAKÍTOTTÁK AZ ADÁST!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Polestar 2, amelyet itt Long Range Single Motor változatban teszteltek és amelyet a 2024-es modellévhez frissítettek, az elektromos autók gyors fejlődésének figyelemre méltó potenciálját jelképezi.
A legtöbb belső égésű motoros autó nem változik és nem fejlődik olyan gyorsan és széles körben több generáción keresztül, mint ez az autó most – és mindössze egy középkorú frissítés részeként. Ha szeretnél egy jelet arról, hogy milyen gyorsan közelíti meg ez a kínai tulajdonú svéd autómárka az elektromos prémium autók piacának közepét, ne keress tovább.
A Polestar növekedésének üteme figyelemre méltó. A márka arra készül, hogy globális volumenét tízszeresére növelje 2021 és 2025 között. Természetesen sok függ a közelgő új modellek sikerétől, de nem lassítanak abban sem, hogy a meglévőket is jobbá tegyék.

A Polestar 2 volt a cég második sorozatgyártású modellje, amely 2020-ban jelent meg az Egyesült Királyság útjain. Kezdetben dupla motoros, hosszú hatótávolságú, felső kategóriás változatként mutatkozott be, majd később egy rövidebb hatótávolságú verzióval, egy szingli motoros változattal, végül pedig a csúcsmodell, limitált szériás, teljesítményfokozott Polestar 2 BST Edition 270 is megjelent.
Most pedig, a középkorú modellfrissítés részeként, néhány igazán merész technikai változtatást hajtottak végre az autón. Néhány változás elég kiszámítható: egy új nikkel-mangán-kobalt akkumulátor csomag növeli a használható akkumulátor kapacitást és az elektromos hatótávolságot, az új motor technológia pedig javítja a teljesítményt és a hatékonyságot is.
De hány olyan autót tudsz mondani, amelyik az élete közepén átváltott elsőkerék-hajtásról hátsókerék-hajtásra? Pontosan ezt tette a tesztelt autónk, a Polestar 2 Long Range Single Motor, amely átállt egy elsőkerékhajtású motor konfigurációról egy hátsókerékhajtásúra – és ahogy hamarosan részletezzük, ennek eredményeként jelentős mértékben nőtt a deklarált hatótávolság és a futási hatékonyság.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük