A jelenet több mint harminc másodpercen át maradt képernyőn, bármiféle vágás vagy moderálás nélkül. Végül a riportalanyt hirtelen elvágták a mondat közepén, és a közvetítés visszakapcsolt a stúdióba.
Egyelőre nem világos, hogy mindez egy véletlen malőr vagy valamilyen tudatos akció eredménye volt.
A felvétel mindenesetre elérhetővé vált, és a közösségi médiában gyorsan elterjedt – sokan ezt tartják a nap legemlékezetesebb pillanatának.
VIA Telex
Ez is érdekelhet:
A Volvo márkacsoport tagjaként a Polestar a Volvo teljes acélból készült CMA platformját választotta ehhez az autóhoz, amely a Volvo XC40 és a Volvo C40 Recharge alapját is képezi. A Polestar 2-t Taizhouban, Kínában gyártják minden globális piac számára, együtt az XC40 ázsiai piacokra szánt példányaival.
Eredetileg nem Polestarként, hanem Volvoként tervezték, mivel a Volvo-dizájnert, majd Polestar-vezért, Thomas Ingenlath-ot a Volvo Concept 40.2 alapjain készítették el. A történet szerint a Polestar vezetői csak akkor vették észre, hogy egy teljesen új autómárka alapját találták ki, amikor 2016-ban egy autószalonon a Volvo modellek mellett látták az autót. Az ötlet, amelyet egyúttal a fenntarthatóan működtetett és előállított, nulla emissziós autókat kínáló, alternatív skandináv magas dizájn iránti vonzalommal rendelkező autógyártó megalapításához vezetett, azóta is alapja a Polestar filozófiájának. Ezt követően a Volvo többségi tulajdonosa és pénzügyi támogatója, a kínai Zhejiang Geely Holding Group elé vitték az ötletet, egy szinte semmilyen konkrét tervvel – és valóban sikerült nekik elérni, hogy a cégüket komolyan vegyék.
A Polestar talán bátrabb lehetett volna a középkorú stílusváltoztatásokkal. Jelenlegi állapotában kockáztatják, hogy alábecsülik azt a technikai átalakítást, amelyen az autó átesett, és a különböző ugrásokat, amelyeket tett.
A 2-es modell hossza éppen több mint 4,6 méter, magassága pedig éppen 1,5 méter alatt van, így a hatchback és a kompakt szedán közötti méretbeli normák között helyezkedik el. Az autó enyhén megemelt üléspozícióval, üléssel és kilátással rendelkezik – de nem rendelkezik a kompakt SUV-k vastagabb arányos kialakításával és kiterjedtebb tetővonalával.
Az első modell előfelfrissített változata 61 kWh (Standard Range) vagy 75 kWh (Long Range) használható akkumulátor kapacitással rendelkezett, amely egy nikkel-mangán-kobalt akkumulátorpakkban helyezkedett el H-alakban az ülések mindkét sora alatt és az egyébként az átviteli alagút helyén. Ez a szám most 67 kWh-ra és 79 kWh-ra nőtt.
A meghajtás szempontjából az autó motor specifikációja teljesen újragondolták. Az eredeti modell minden egyes tengelyén használt azonos típusú, állandó mágneses szinkronmotorokat eltávolították. Az új motor azonos típusú, de nagyobb teljesítményt és jelentősen több nyomatékot fejleszt, és a 2-es modell hátsó tengelyére kerül, mint elsődleges energiaforrás. A Standard Range modell esetében 268 lóerőt, a Long Range Single Motor esetében pedig 295 lóerőt, és akár 361 lb-ft nyomatékot is elérhet, amely jelentősen meghaladja az előző modell 243 lb-ft-jét.