Bár Schmuck Andor állapota valóban nem megnyugtató, arról természetesen szó sincs, hogy meghalt volna. Schmuck Andor már karácsonykor is nagyon beteg volt! árulta el a Borsnak Schmuck Andor, aki lelkileg roppant nehéz napokat él át.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új indukciós és kipufogórendszerek jobb égést és gázáramlást eredményeznek. A kisebb, 15%-kal gyorsabban pörgő turbófeltöltők szélesebb és reagálóképesebb nyomatékot biztosítanak, ami 238 lb-ft-tel meghaladja a természetes szívású 12Cilindri teljesítményét.
Új „Boost Reserve” funkciót is kapott, amelyben a turbónyomás a részlegesen nyitott gázpedál mellett is generálódik, így csökkentve a turbó késlekedést, ha a vezető hirtelen nagyobb erőt kér. Ez egy „anti-lag” megoldás, amely manapság már elfogadhatóbb, mint az, amikor üzemanyagot fecskendeztek a forró kipufogóba, és azt úgy éri el, hogy kiegyensúlyozza a gázpedál helyzetét és a turbókban található „intelligens” hulladékgátszelepet. A vezető számára a nyomaték szintje megfelel a gázpedál helyzetének, miközben a rendszer a háttérben a túlnyomást halmozza fel.
A V12-es motor mögött egy nyolcfokozatú ZF transaxle található, amely közös házban osztozik a korlátozott csúszású differenciálművel. Először egy V12-es Astonban, ez elektronikus vezérlésű, és 135 millisekundum alatt képes teljesen nyitott állapotból 100%-os zárolásra váltani. A válaszideje a kemikusan dolgozó ESP-vel is összhangban van.
A DBS Superleggera-hoz képest a Mk3 Vanquish javította a használhatóságot, de úgy tűnik, hogy közben elveszített valamennyit az alkalomhoz illő érzéséből. A műszerfal mindenképp rendezettebb, és a kilátás is jobb, de már nem érzed magad annyira elmerülve a szörnyeteg gyomrában, vagy nem ülsz közvetlenül a hátsó tengely fölött, ahol a látóvonalad alig emelkedik ki a szélvédő pereme fölé.
Néhányak számára természetesen üdvözlendő lesz a Vanquish (kismértékben) csökkentett fenyegetettségi faktora. Ez egy rendkívül széles és hosszú autó, tekintve, hogy csak két ülést kínál, és városokban, valamint B-úton egyaránt megszokást igényel a manőverezése. Sokan azt is üdvözölni fogják, hogy a nagy panoráma üveg tetőpanel beépítése miatt tágasabbnak tűnik a tér – amit a Superleggera sosem kapott meg, és amely a Vanquish-t igazán pihentető társsá teszi.