Semmit nem tehet ugyanis, csak ölbe tett kézzel várja, hogy kézhez kapja a mintavétel eredményét, miközben egy ország szorít a felépüléséért.
Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW
Ez is érdekelhet:
A luxus GT autóknál gyakran meglepően nagy csomagtartókapacitással találkozunk, de a Vanquish nem tartozik ezek közé, és ez az egyik valódi gyenge pontja az autócsomagnak. A 248 literes térrel majdnem 100 literrel kevesebb hely van, mint a kisebb Vantage-ban, bár igazság szerint a kisebb modell hatchback-tetővel rendelkezik, míg a Vanquish egy teljesen elzárt tárolórekesszel van felszerelve, amely előnyös a gördülési finomság szempontjából. Ennek ellenére a Vanquish még mindig elmarad közvetlen riválisaitól. Ferrari 12Cilindri? 270 liter. Maserati Granturismo Trofeo? 310 liter.
Az Aston csomagtartója elegendő lesz egy hétvégi kiruccanásra, de bárki, aki egy vagy két hétig távol szeretne lenni otthonról – például ha a Vanquish-t külföldön használja, miközben egy jó európai nyaralás során vásárolja meg a kívánt holmit – a kapacitás hiánya arra késztetheti, hogy inkább a DBX-et választottad volna.
Az Aston ugyanakkor ragaszkodik ahhoz, hogy a csomagtartó elfér benne egy kész golfütő, és hogy ezt bizonyítja, akár egy Callaway márkájú golftáska is rendelhető, amelyet a klubok védőborítói is kísérnek. Van továbbá egy csomagoló szett, amely két repülőtáskát és négy sporttáskát tartalmaz, mindegyik, amit feltételezünk, kényelmesen elfér a csomagtartóban.
A belső térben a korábbi Vanquish (2012-2018) hátsó ülésekkel rendelkezett, de ezeket eltávolították a DBS Superleggera számára. Az új modell továbbra is kétüléses, bár van egy viszonylag nagy tárolóhely a hátsó ülések mögött, bár ez úgy van kialakítva, hogy nagyobb poggyászokat nem lehet beletenni. Úgy tűnik, mintha a tervezők egyesíthették volna a felső tárolókat, hogy egyetlen nagy, lapos, hajó alakú teret hozzanak létre több csomagnak.