Egész hajnalban ment a tömeg!

A városban délután és este nagy du/ók alakultak ki a tüntetés következtében, mivel a demonstrálók többek között lezárták a Petőfi, Erzsébet, Szabadság és Margit hidat, valamint a Kossuth Lajos utcát is. A forgalom korlátozása miatt több közlekedési járat is leállt. A Budapesti Rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint a múlt héten tartott hasonló tüntetés jo/el/en/s volt, és a résztvevőket a Szabadság hídon fig/elm/zte/ték a vi/elk/dés abbahagyására.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Itt van tehát egy 185 000 fontos, négyüléses elektromos kabrió, amely 0-62 mph-t mindössze 2,8 másodperc alatt éri el – olyan gyors, mint a Ferrari 296 GTB, annak ellenére, hogy 2,4 tonnát nyom. Hogyan is működik mindez a brit utakon?

Nos, a kétségtelenül lenyűgöző gyorsulási adatok ellenére a Grancabrio egy élvezetes GT. Feledd el a tiszta sebességet. Az adaptív légfelfüggesztésnek és az összkerékhajtásnak köszönhetően, amely minden Grancabrióval rendelkezik (beleértve az 542 lóerős, V6-os Trofeót is), ez egy bájos, hosszú távú túrázó.

A forgókapcsolót az óramutató járásával megegyezően kell elfordítani, hogy átváltsunk a vezetési módok között egészen a maximális Corsa módig, majd visszafelé, az óramutató járásával ellentétes irányban, hogy visszatérjünk a mindennapi módokhoz.

Az elektromos hajtáslánc valójában jól illik a Grancabrióhoz. Az gyorsulás zökkenőmentes áramlása hangsúlyozza a Grancabrio általános gazdagságát, és ha le van hajtva a tető, igazán élvezheted a nyugodt haladást. Persze, a V6-os motor egészen más vonzerőt képvisel, főleg azért, mert hangosabb – és jó értelemben véve hangos. Ezt senki sem tagadja. De elismerés illeti a Maseratit, hogy választhatsz a két hajtáslánc között, és az elektromos hajtás jól működik a Grancabrióban, még ha a 279 mérföldes hatótáv nem is túl izgalmas, mikor számos prémium túra elektromos autó már 400 mérföld körüli WLTP hatótávot kínál.

A fékérzet is nagyon jó. A pedál rövid úton mozog, sok harapással, és könnyen modulálható, akár városban cirkálva, akár egy gyors kanyarba bemenve.

Élesebb gázreakciót szeretnénk, mert néha kissé tompának tűnik (különösen a mindennapi vezetési módokban), de a Grancabrio viccesen gyors, ha azt szeretnéd, ugyanakkor nagyon könnyű simán vezetni a mindennapi haladás során.

A négyféle fékregenrációs mód közötti váltás (a teljesen kikapcsolt, szabad gördüléstől kezdve egészen a szinte egypedálos vezetési módig) a nagy váltókarok segítségével szintén egy igazán jó tulajdonság.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük