Egész hajnalban ment a tömeg!

Hozzátették, hogy akik nem hajlandók elhagyni az úttestet, azok te/ti k/nys/er/el kerülnek a járdára.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Mindezeket figyelembe véve, a Grancabrio Folgore messze nem hibátlan a vezetési élményt tekintve, mivel a súlya túlságosan is érezhető.

A kényelem nem borzalmas, de a felfüggesztés reagál a nagy frekvenciájú vagy élesebb hatásokra alacsony sebességnél, és jelentős karosszéria-dőlést tapasztalhatsz, ha megpróbálsz gyorsabban váltani irányt. Egy kis karosszéria hajlás is van a vászontető miatt, bár ez annyira kicsi, hogy nem zavaró, hacsak nem kifejezetten keresed.

A kezelhetőséget illetően a kormány könnyű, és kellemesen drága érzést kölcsönöz, de nincs valódi visszajelzés, és különösen el van vágva abban a kulcsfontosságú pillanatban, amikor a kocsi a kanyar közepén terhelődik. Ez nem az, amit várnál egy ilyen komikusan erős, négyüléses, szuper-sport GT kabrió esetében, még akkor sem, ha a Grancabrio igazán remek élményt nyújt a mindennapi közlekedés során.

A gyönyörűen vékony kormánykerékre szerelt vezetési mód választó kapcsoló elforgatása sem javítja a helyzetet. A Sport vagy Corsa mód aktiválásával a maximális teljesítmény és a nehezebb kormányzás érdekében a Grancabrio nem olyan éles és vad, mint amire papíron számítanál.

Igen, minden feszesebbnek tűnik, és van egy kielégítő harmónia a kocsi kanyarokban való átvágása során, de nem az a valóban magával ragadó, játékos, tapintható kormányzás, amire vágynál. Egyszerűen nincs elég kapcsolatérzés sem a kormányon, sem a pedálokon ahhoz, hogy igazán élvezd, és azt mondhatjuk, hogy a Lotus Emeya szedánok inkább a puristább vezetési élményt kínálják, a magas teljesítményű, négyüléses elektromos sportautók viszonylag szűk piacán.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük