Nem tudta kifizetni a gyógyszerét a néni!

Nem volt nála elég pénz – a gyógyszertáros tehetetlen volt
A patikus – bár sajnálta az asszonyt – a szabályokra hivatkozva nem adhatta ki a készítményeket pénz nélkül. A gyógyszerek ára közel 9 000 forintra rúgott, de a néninek csak alig 3 000 forint volt a pénztárcájában. A mögötte álló emberek feszülten figyelték az eseményeket – néhányan elfordultak, mások némán lehajtott fejjel álltak. A gyógyszerész szeme is könnybe lábadt, de nem léphetett a szabályok fölé.
EKKOR FORDULTAK AZ ESEMÉNYEK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bármit is mondanak a Honda vezetői, nehéz nem arra a következtetésre jutni, hogy a CR-Z a 1999-es Honda Insight és az első és második generációs Honda CR-X keveréke. Azonban a hibridek nem éppen azok az autók, amelyek felpezsdítik a vért. Technikailag lenyűgözőek és néha érdekes nyomatékot képesek generálni, de általában olyan sportossággal bírnak, mint a cipzáros papucsok.
A Honda CR-Z hibrid azonban valami más. Ez egy kompakt, 2+2 személyes kupé, amelynek villanymotorja nemcsak a 1,5 literes benzinmotor nyomatékának növelésére szolgál, hanem a benzin fogyasztásának csökkentésére is. Bár az utóbbi, természetesen, a CR-Z egyik fő küldetése, amelynek 56,5 mpg összfogyasztása és 117 g/km szén-dioxid-kibocsátása azt jelenti, hogy ez az egyik leggazdaságosabb kompakt kupé, amely kapható – legalábbis elméletben.

A kérdés az, hogy a Honda sikeresen ötvözte-e a vezetési élvezetet a gazdaságossággal és a CR-Z hibrid rendszerének nyújtott dinamizmussal?
A CR-Z a Honda azon küldetésének része, hogy jelentős lépést tegyen a világon eladott hibridek számának növelésében, a Civic Hybrid, a hibrid Jazz és az Insight mellett (ezek a modellek közös platformot használnak ezzel a kupéval).
A platformmegosztás segít a CR-Z kedvező árának kialakításában, legyen szó a kezdő S szintű, Sport, GT vagy GT Nav verziókról.
A kérdés továbbra is az, hogy a Honda sikeresen ötvözte-e a vezetési élvezetet a gazdaságossággal és azzal a dinamikával, amelyet a CR-Z hibrid rendszerének biztosítania kellene?

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük