Nem tudta kifizetni a gyógyszerét a néni!

A sor végéről előrelépett egy fiatal nő, aki csendesen csak ennyit mondott: „Majd én kifizetem.” Nem kérdezett, nem kérkedett, csak elővette a pénztárcáját, és szó nélkül kifizette a hiányzó összeget. Az idős asszony remegő kézzel próbált köszönetet mondani, de alig jött ki hang a torkán. A vásárlók döbbenten nézték a jelenetet, néhányan tapsolni kezdtek, mások könnyeiket törölgették. A fiatal nő nem árulta el a nevét, csak annyit mondott: „Bárki lehet a helyében. Egyszer én is rászorulhatok.” – majd csendben kisétált a patikából. A néni végül megkapta a gyógyszert.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

A Honda CR-Z belső tere éppolyan figyelemfelkeltő, mint a külseje, különösen, miután beindítottad a gyújtást, ami egy színes, 3D-s műszeregységet „elektrizál”.
Ahogy az Insightnál, a kijelző színe is kékből zöldre vált, ha gazdaságosan vezetünk, míg Sport módban a világítás pirosra változik.
A Honda CR-Z belső tere éppolyan figyelemfelkeltő, mint a külseje, különösen, miután beindítottad a gyújtást
A kisebb műszerezettség tartalmaz egy „eco-drive bar”-t, amely mutatja, hogy az akkumulátorból nyersz áramot vagy azt regenerálod, egy gazdaságosság mérőt, üzemanyagszint-mutatót és egy energiaáramlás kijelzőt, valamint a szokásos utazási statisztikákat. Az is megjeleníthető, hogy mennyi volt az átlagos üzemanyag-fogyasztás az utolsó három utazásod során.

A váltóállás-jelző fény és a „levelek”, amelyek gazdaságos vezetést jutalmaznak, további figyelmet vonzanak a normál vezetésen túl. A kormányoszlop két oldalán elhelyezkedő kisebb kapcsolók sokasága véglegesíti a vezérlők és kijelzők sűrű, mégis viszonylag könnyen kezelhető halmazát.
Alacsonyabban ülsz, mint az Insightban, de még mindig elég tér van két személy számára minden irányban. A hátsó ülésekkel már nem mondható el ugyanez: azok alig érdemlik meg a hátsó ülések megnevezést. Ezt a szűk teret leginkább csomagok tárolására ajánlott használni – még ha valakit bele is tudsz préselni, a lejtős tetővonal miatt oldalra kell hajtania a fejét.
A csomagtér meglehetősen nagy, 225 liter, ha a hátsó ülések fel vannak állítva, de jelentős helyet foglal el egy szivacs szerszámtálca (nincs pótkocsi) a padló alatt.
A minőség az Insighthoz képest egy lépéssel előrébb tart, de ez nem túl nagy dicséret. Annak ellenére, hogy egy vonzó, bőrkárpitos kormánykerékkel rendelkezik, amelyen a szórakoztató rendszert, telefont, trip számítógépet és tempomát vezérelhetjük, a műanyagok túl kemények és barátságtalanok.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük