Az emberek sajnos sok esetben nem néznek utána a dolognak! Nem az énekes Tóth Gabiról volt szó! Hanem a 14 éves Sárvári kis/án/ról volt szó aki ALS-ben szenvedett! Az énekes Tóth Gabi él is virul! Vagyis ha te is találkozol azzal hogy Tóth Gabi meghalt, most már tudni fogod hogy nem az énekesről van szó!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motort egy 21 lóerős elektromos motor segíti, amely a duálkuplungos váltóba van integrálva – itt hat sebességfokozattal. Gyakran mild hybridként emlegetik, de a motor önállóan is képes hajtani az autót, így valójában egy teljes hibridről van szó, bár elég gyenge teljesítménnyel.
A dizájn a 3008-tól örökölte a stílust – valójában a B-oszlopig teljesen azonosak. Akárcsak a kisebb modellen, itt is számos apró, elegáns részlet található, mint például a rejtett ablakgumis, az ezüst D-oszlop díszítőelem (amely nehezen látható az ezüst színű fotóautónkon) és a geometrikus mintázatú kerekek.
A kerekek átmérője 19 col az Allure felszereltségnél és 20 col a GT verzióban, kivéve a Hybrid modelleket, amelyek mindig 19 colos kerekekkel szereltek. Valószínűleg ennek az az oka, hogy a hátsó torziós gerendás tengely hátrányos hatásait ellensúlyozza, míg más verziók többet profitálnak a multi-link felfüggesztésből.
A Peugeot a 3008-as és 5008-as modelleknél a koncepcióautós hangulatot célozta meg, és sikerült is megvalósítania. A kicsi kormánykerék, a „lebegő” széles képernyő, a magas középső konzol és az érdekes anyagok és szövetek használata igazán különleges atmoszférát ad ezeknek az autóknak.
Bár a kis átmérőjű, alacsonyan elhelyezett kormánykerék továbbra is megszokást igényel, itt jobban meg van oldva, mint a korábbi Peugeot-kban, mivel a műszerfal kijelzője magasabban helyezkedik el. A magasabb sofőröknek érdemes a 1100 fontos bőrüléseket választani, mivel ez az egyetlen módja annak, hogy állítható legyen az ülés dőlése.
Egy hétszemélyes SUV, amelyet egy 134 lóerős háromhengeres motor hajt, elsőre alulmotorizáltnak tűnhet, de a valóságban jobb a helyzet – ha csak egy kicsit is.
Ennek részben a 5008 súlya köszönhető, amely viszonylag szerény a méretéhez képest, 1736 kg a Horiba MIRA mérlegén. A Hyundai Santa Fe Hybrid és a Nissan X-Trail e-Power e-4orce mindkettő körülbelül két tonnát nyom.
A tesztpályán a 5008 Hybrid jobban teljesített, mint amit a gyártó a 0-100 km/h időre ígért, 0,8 másodperccel gyorsabban, 10,5 másodperc alatt. Ez egy elfogadható teljesítmény, bár kevés tartalékkal, ha egyszer tényleg mind a hét ülést szeretnéd használni, vagy gyorsan fel kell gyorsulni autópályai sebességre.