Neked mi a véleményed? Te is az énekes Tóth Gabira gondoltál volna? Igaz nem volt konkrétan egyértelmű, hisz nem volt kint k/p csak maga egy fekete szöveg!
Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW
Ez is érdekelhet:
Bár a Santa Fe-hez képest állórajtnál lassabb, a Peugeot csak fél másodperccel marad le a 30-110 km/h közötti negyedik sebességi fokozatú mérésben.
Bár a teljesítmény megfelelő (de nem több), az első dolog, amit észre fogsz venni, amikor elindítod az autót, a különböző zajok. A vezérműláncra való váltás a megbízhatóság szempontjából nagyon jó, de nem segített a finomhangolásban. Alapjáraton gyakran úgy hangzik, mintha valamilyen szerelési probléma lenne, és különféle rezgéseket, zümmögéseket és sípolásokat hallat. Magasabb fordulaton egy vonzó háromhengeres döngicsélés jellemzi, de a váltó általában nagyon alacsony fordulaton tartja a motort a hatékonyság érdekében.
A hatfokozatú duálkuplungos automata váltó javulás az előző, darabos nyolcfokozatú váltóhoz képest, valószínűleg azért, mert az elektromos motor segít a simább teljesítményfelvételben, és kitölti a teljesítményhiányokat a sebességváltásoknál. Ha nem vagy elég sima a bemeneti parancsokkal, akkor még mindig habozhat a váltás.
Bár csak 21 lóerős, az elektromos motor gyorsan eléri a határait, ha önállóan kell hajtania az autót, de még mindig hasznos a stop-start forgalomban az üzemanyag-megtakarítás szempontjából. Azonban a 0,9 kWh-s akkumulátor alulméretezett, mivel gyakran olyan helyzetekbe kerülhetsz, amikor vagy teljesen lemerült, vagy teljesen tele van, ami kihagyott lehetőségeket jelenthet az elektromos hajtásra és a fékenergia-visszanyerésre. Az off-throttle regeneráció (amikor az akkumulátor legalább nem tele van) szintje fix, de viszonylag enyhe.