Így változik a nyugdíjak kiszámítása 2025-ben!

Mivel a régi keresetek mára elértéktelenedtek, ezek értékét évente korrigálják, azaz valorizálják, az országos nettó átlagkeresetek növekedése alapján.
A valorizációs szorzókat minden év márciusában hirdetik ki, az előző év statisztikai adatai alapján. Azok, akik a szorzók kihirdetése előtt mentek nyugdíjba, ideiglenesen a 2024-es szorzók alapján előleget kaptak.
EZ ENNYIT JELENT FORINTOSÍTVA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot több kupé-kabrió modellt gyárt, mint bárki más, és messze a legsikeresebb gyártó ebben a kategóriában, hiszen az európai piac negyedét birtokolja. Hosszú történelemmel rendelkezik a kupé-kabriók gyártásában, és ez a hagyomány bizony jól köszönti a 308 CC-t. Már a második világháború előtt is készültek Peugeot kupé-kabriók; az 1930-as években a 401-es, 601-es és 602-es Eclipse modellek kezdték el ezt a formátumot. Bár fejlettek voltak, az Eclipsek drága, kis példányszámú modellek voltak; a vállalat háború utáni kupé-kabriói sokkal nagyobb számban készültek.
Azonban az eredeti, 2000-es 206 CC szinte nem is jöhetett volna létre. A cég aggódott, hogy ez a bonyolult, viszonylag drága kisautó nem fog elég példányban elkelni ahhoz, hogy nyereséget termeljen. A 1996-os Mercedes SLK sikerére inspirálva, amely bizonyította az európai piac készségét, hogy ismét vásároljon lehúzható keménytetős kabriókat, a Peugeot vállalta a kockázatot – és megfelelő jutalomban részesült, amit gyakran a piac új szegmenseinek első felfedezői kapnak.
Meglepetésre nem találunk pohártartókat, még az ajtórekeszekben sem.

Nem mintha az eredeti 206 és 307 CC hibátlanok lettek volna; a tető megbízhatatlansága, a hajlékony karosszéria és a kompromisszumos csomagtér gyengítette funkcionalitásukat, de nem eléggé ahhoz, hogy megakadályozza őket abban, hogy elég erős rajongótábort építsenek ki, amely különösen magas másodkézből történő árat eredményezett.
A Peugeot azóta keményen dolgozott azon, hogy a 207 CC-ből eltávolítsa elődje hiányosságait, és némi sikerrel. A kérdés most az, hogy sikerült-e ugyanezt elérniük a 308 CC-vel, amely a nagyobb C szegmenses kabrió, és a Renault Megane CC-vel és a VW Eosszal szemben kínálkozik.
A 308 CC motorpalettája egy normál szívó 1.6-os VTi benzinnel kezdődik, 118 lóerővel és ötsebességes manuális váltóval, majd következnek a 154 és 197 lóerős turbófeltöltős 1.6-os benzinesek, és egy 110 lóerős 1.6-os HDi dízel automatikus motorleállítással. A nagyobb teljesítményű, 2.0 literes dízel 161 lóerőt produkál, és választható hozzá hatsebességes manuális vagy automatikus váltó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük