Teljes leállás az OTP-nél! Csak így juthat hozzá nyugdíjához!

A problémák nem korlátozódnak csupán az online bankolásra. A 24.hu beszámolója szerint az OTP-hez tartozó bankkártyás fizetéseket lebonyolító terminálok – vagyis a POS-eszközök – is rendellenesen működnek. Több üzlet arról számolt be, hogy ezek az eszközök egyszerűen leálltak, ellehetetlenítve a kártyás tranzakciók lebonyolítását. Ez nem először fordul elő: hasonló technikai zavarok már április 9-én is jelentkeztek, bár akkor a pénzintézet viszonylag gyorsan, rövid időn belül orvosolni tudta a fennakadásokat.
ÍGY TUDJA HASZNÁLNI KÁRTYÁJÁT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Egyesült Királyságban, Worcestershire-ben tartott bemutatón lehetőségünk volt vezetni a régi modellt, mielőtt kipróbáltuk az újat, ami elsőre időpocsékolásnak tűnt, amíg meg nem láttuk, hogy tökéletes módja annak, hogy érezzük az új ülések, a hangszigetelés és különösen az új, kétpontos elektromos szervó kormányzás hatását, ami eltünteti a csalódást keltő könnyedséget és bizonytalanságot, helyette pedig olyan válaszadást és visszajelzést biztosít, amely versenyképes a legjobb autókkal ebben a kategóriában. Ez egyértelműen a Forester legnagyobb dinamikai fejlesztése.
Ezen kívül a Forester mindent teljesít, amit vársz tőle: kényelmes utazást biztosít, könnyedén megbirkózik az úthibákkal, miközben laposan és kényelmesen tartja a menettulajdonságait. Puha, de az alapvető felfüggesztés mégis jól összeszedett.
A viszonylag laza rugózási arányok egy kisebb hátránya a több karosszériadőlés a kanyarokban, mint a német riválisok esetében. Az extra hangszigetelés és a karosszéria merevsége jelentősen csökkenti az úthibák zaját, és nyugodt, kényelmes menettulajdonságokat biztosít, különösen a nyugodt városi tempóval történő haladásnál.

Nem próbáltuk ki a Forester-t terepen, de az autókat vásárló generációk számára a kiváló tapadás és a 220 mm-es hasmagasság a legfontosabb tényező, és a Subaru azt állítja, hogy ezen a legújabb modellen további tapadási fejlesztések is történtek. Figyelembe véve az új Forester fejlesztéseinek hatékonyságát, lenyűgöző, hogy a belépő ára mindössze 1000 fonttal emelkedett. Ugyancsak figyelemre méltó, hogy ez az egyetlen 4×4-es modell a kategóriájában, amely 40 000 font alatt elérhető. A használt autókat vásárló ügyfelek biztosan erős árat fognak kérni a jó állapotú példányokért.
A 34,9 mpg átlagos üzemanyag-fogyasztás nem olyan figyelemre méltó; talán a négykerék-hajtásos rendszer okozza az üzemanyag-fogyasztást hátráltató rendszert.
Bárhogy is, mivel a hajtásláncában alig van elektrifikáció, az alacsony fogyasztás azt jelenti, hogy a Forester nem fogja vonzani a vállalati vásárlókat a kedvező juttatások terén, mint néhány riválisa.
Ez valószínűleg rendben van a potenciális vásárlók számára, akik vidéki területeken élnek, hosszabb ideig tartják meg az autóikat, és biztosak lehetnek egy Subaru tartós minőségében és megbízhatóságában.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük