Teljes leállás az OTP-nél! Csak így juthat hozzá nyugdíjához!

A szolgáltatáskiesés első jelei még a délelőtti órákban jelentkeztek. A Downdetector – a technikai problémák bejelentésére szolgáló egyik legnagyobb nemzetközi platform – már 13:30 körül több mint 1400 különálló hibabejelentést regisztrált az OTP rendszereivel kapcsolatban. A felhasználók jellemzően az applikáció működésképtelenségéről és a banki szolgáltatások akadozásáról számoltak be. Egyelőre nem tudni, mikorra várható a rendszer teljes helyreállása.
Frissítés: a rendszerek délután négy utánra újraindultak, a bankot szokatlan támadás érte.

VIA 24.hu

Ez is érdekelhet:

Mint elődje, az új **Forester** továbbra is a Subaru Global Platformot használ, néhány átgondolt módosítással.
A jármű 10%-kal merevebb lett torsionális irányban a megerősített felfüggesztés-montázsoknak és az erősebb belső vázkeretnek köszönhetően. A karosszéria mostantól 27 méter szerkezeti ragasztót használ a korábbi 8 méter helyett, ami mind a tartósságot, mind a zajcsökkentést elősegíti. További zajcsökkentést szolgáló hangszigetelés is került az autóba, különösen a tetőn, és a Subaru azt állítja, hogy 39%-kal csökkent a kabinban a zaj.
A karosszéria külső módosításai elsősorban az elülső és hátsó stílus frissítésére, valamint az aerodinamika javítására irányultak, ennek eredményeként az autó teljes hossza 30 mm-rel nőtt, így 4,67 métert mér, míg a szélessége 15 mm-t nőtt. Az autó megtartja a viszonylagos kompakt méreteit, ami mindig is megfelelő volt a vidéki felhasználók számára, akik az autó fő vásárlói.

Más, a Foresterhez kapcsolódó jellemzők is megmaradtak, mint a kompakt A-oszlopok és a nagy üvegfelületek, amelyek elülső és hátsó negyedablakokkal rendelkeznek, és amelyek vállvonalai jelentősen csökkennek köztük, hogy a belső tér világosnak tűnjön, és megkönnyítse a vezető számára a parkolást vagy a keskenyebb helyekhez való navigálást, mint például a kapu oszlopok vagy száraz kőfalak elkerülése. Az igazán nagy újdonság a teljesen új belső tér, amely nagyon jó minőségű anyagokból készült, amelyek inkább a tartósságra, mint a luxusra helyezik a hangsúlyt. Az új műszerfal elrendezés új funkciókat és kapcsolókat tartalmaz, a központi képernyő 11,6 colos, és most (végre) kompatibilis az Apple CarPlay és Android Auto rendszerekkel, valamint a két felső felszereltségi szint beépített navigációval is rendelkezik.
A Subaru tanult az autóvásárlók panaszaiból, akik nem kedvelik az érintőképernyőket: külön gombok szabályozzák a hangzást és a hőmérsékletet, az érintőképernyő ikonjai pedig elég nagyok ahhoz, hogy könnyen használhatóak legyenek. Az egész egy egyszerű, unalmas, de a mi szemünkben nem rossz dolog.
Az autó rendelkezik egy 15 funkciós vezetőtámogató rendszerrel, az **Eyesight**-tal, amelyhez öt új funkciót is hozzáadtak a modellhez. Ezek jól működnek, és a képernyőn történő működtetésük megfelelően intuitív, így az olyan „nem kívánatos” funkciók, mint a Sávkövető Asszisztens, könnyen kikapcsolhatók.
A Forester tágas kabinnal rendelkezik, nagy üvegfelülettel és viszonylag vékony kijelzőoszlopokkal. Az elülső és hátsó negyedablakok mellett a szélvédő magassága is enyhén csökkent, hogy még jobb legyen a kilátás. Ez nagy előnyt jelent, mivel a riválisok egyre inkább zártabbá válnak. Mivel az autó viszonylag függőlegesen áll (teljes magassága 1,73 m), a vezetői pozíció parancsoló kilátást biztosít. Az autó hátsó ülésénél is lenyűgöző a helykínálat, és a csomagtér is bőséges más osztálybeli riválisokhoz képest.
Az első ülések újratervezett kialakítása növelte a kezdeti kényelmet, de a legnagyobb előny, hogy az új típusú alsó hát-támasz 44%-kal csökkenti a fejrázást, ami már az első pár száz méteren érzékelhető.
Anyagminőség megfelelő – semmi rossz, semmi kiemelkedő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük