Gigantikus hír a nyugdíjasoknak! Újra jön a dupla pénz!

Az intézkedés értelmében extra támogatás kerül kifizetésre, amely az év folyamán több alkalommal is hozzájárulhat az idősek megélhetésének stabilizálásához. Az új juttatás célja hasonló a 13. havi nyugdíjhoz: enyhíteni az infláció és az áremelkedés által okozott terheket.
A támogatás különösen azoknak jelenthet könnyebbséget, akik korlátozott anyagi forrásokból gazdálkodnak, és minden hónapban komoly kihívást jelent számukra a szükséges kiadások fedezése. Az összeg hozzájárulhat a gyógyszerek beszerzéséhez, az alapvető élelmiszerek megvásárlásához, illetve a rezsiköltségek kiegyenlítéséhez is.
EKKOR ÉRKEZIK AZ EXTRA TÁMOGATÁS!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Honda Civic már nem olyan elterjedt, mint korábban – ahogy más egykor népszerű családi ferdehátú modellek is, nagyrészt a SUV-k előretörésének esett áldozatul. A brit vásárlók számára talán már nem is olyan vonzó, mint amikor még az a presztízs övezte, hogy Swindonban gyártották.
Az elmúlt években a Civic csendben lecsúszott a Honda eladási statisztikáinak alsó részére, miközben a Jazz kisautó és a HR-V kis SUV messze túlszárnyalták eladásait. És ez igazán kár, mert szerintünk ez a racionális, hibrid ferdehátú jelenleg a legjobb autó, amit a Honda kínál. Bár már nem Swindonban készül, Európa (és az Egyesült Királyság) még sosem állt ennyire közel a Civic fejlesztéséhez. Ezúttal nem egy globális modell érkezett, amit aztán az európai piac igényeire szabtak – a Honda Europe vezette a kutatás-fejlesztést, tisztában lévén azzal, hogy az itteni vásárlók elvárásai magasabbak, mint az amerikaiaké vagy a japánoké.
A tizenegyedik generációs Civic számos változást hoz. Most először hibrid hajtásláncot kapott – sőt, csak hibrid hajtásláncot. Ez inkább a Honda európai terméktervezőinek döntése volt, semmint a mérnököké. A sportos Civic Type R továbbra is megtartja a 2.0 literes turbómotort és a kézi váltót, míg Európán kívül a Civic elérhető hagyományos benzinmotorral is.

A Honda modellek közül ma már sokat Kínában gyártanak (például a ZR-V-t, CR-V-t és e:Ny1-et), de a Civic – a Jazzhez és a HR-V-hez hasonlóan – továbbra is Japánban készül az európai piac számára.
A Honda e:HEV hibrid rendszere nagyon ötletes. A jelenlegi, belső égésű motorral szerelt Hondákban (a Type R kivételével) ennek egy változata található meg. A Civicben egy 2,0 literes, természetes szívású benzinmotor dolgozik, 141 lóerővel. Az esetek többségében ez a motor csak a generátort hajtja meg, amely feltölti az 1,05 kWh-s akkumulátort, vagy áramot szolgáltat a 181 lóerős villanymotornak.
A meghajtást elsősorban a villanymotor végzi, ezért a rendszer teljesítménye megegyezik a villanymotoréval. A villanymotor használata általában a leghatékonyabb módja a közlekedésnek. Kivételt képez az autópályás haladás, ahol egy tengelykapcsoló kapcsolhatja össze a benzinmotort a kerekekkel egy egyfokozatú hosszú áttételű sebességfokozaton keresztül.
A 11. generációs Civic jóval letisztultabb megjelenésű, mint sok elődje – és ez nem véletlen. Tengelytávja 35 mm-rel hosszabb, mint a 10. generációé, miközben a hátsó túlnyúlás 20 mm-rel rövidebb, az autó teljes magassága pedig alacsonyabb lett. Az A-oszlop alsó pontja 50 mm-rel hátrébb és 25 mm-rel lejjebb került, így teljesen eltűnt az a kissé egyterűre emlékeztető arány, amit korábban sokan kritizáltak.
A Honda szerint az új Civic 19%-kal merevebb torziós szempontból, mint elődje, és olyan megoldásokat alkalmaztak a tömeg csökkentésére, mint a műgyanta csomagtérajtó és az alumínium motorháztető. Bár hosszabb lett, ami kedvez az utastér méretének, nem lett szélesebb, így a brit utakon továbbra is könnyen manőverezhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük