<
„Ma már nem hajszolom a tökéletes nőt. Sokkal inkább az számít, hogy milyen ember, hogyan tudunk kapcsolódni egymáshoz lelkileg. A figyelmesség, a kedvesség, és hogy képes élv*zni az élet apró örömeit – ezek fontosabbak számomra, mint a külsőségek” – vallotta be a Borsnak Peter, majd egy mosollyal hozzátette: „Persze férfiból vagyok, a szépség is számít, de az igazi érték belül van.”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Ferrari 12Cilindri kupé egy sokkal nyugodtabb, kényelmesebb érzést kelt, mint az előző 812 Superfast, részben az SF90 Stradale létezésének köszönhetően. Most itt a lehetőség, hogy kipróbáljuk a kabrió változatát, azaz a Spider-t, ahogyan a Ferrari nevezni szokta.
A 12Cilindri Spider a Ferrari legnagyobb V12-es túraautójának hajtott tetejű változata, amely ősszel kerül forgalomba az Egyesült Királyságban, és ára 366 500 fonttól indul, mielőtt bárminemű extrát választanál – és fogadni mernék, hogy a Ferrari kereskedők arra ösztönöznek majd, hogy válassz egyet.
Mivel az SF90 a márka teljesítmény-orientált csúcsmodellje, a 12Cilindri fejlesztése során a Ferrari inkább a grand touring képességeire összpontosíthatott, mintsem arra, hogy a legizgalmasabb, legfókuszáltabb autó legyen a kínálatban. De ahogyan látni fogjuk, még így is hihetetlenül erős, gyors és élvezetes vezetni. Mechanikai felépítésében a Spider alapvetően hasonló a kupéhoz: egy klasszikus, elöl elhelyezett V12-es motorral rendelkező GT. Az igazi különbség a karosszéria megerősítése, hogy elbírja a tető eltávolítását.
A Ferrari állítása szerint a karosszéria merevsége 15%-kal nőtt az előző 812 GTS-hez képest, de nem közöltek adatokat a teljes merevségről, sem a kupéhoz viszonyított összehasonlítást. A karosszéria módosítások – különösen az A- és B-oszlopok körüli megerősítések, valamint a vastagabb küszöbök – és a tetőmechanizmus 60 kg-ot adnak hozzá a kupé 1560 kg-os (száraz) súlyához.
A szövet tető kisebb súlynövekedést okozott volna, de ahogyan Andrea Militello, a GT külső dizájn vezetője elmondta, egy ilyen puha tető, mint amilyet a Roma Spider-en is látunk, „romantikusabbZ alternatíva. A 12Cilindri tetője, amely 14 másodperc alatt hajtható be 28 mph-ig terjedő sebességnél, „egy technikai tető, egy olyan héj, amely megfelel a sebességnek. Nem mennél űrbe puha tetővel.”
A kupé dizájnjának néhány sci-fi ihlette elemét (amely a számomra még mindig a két 12Cilindri közül a kecsesebb) itt tompították, például az almost delta-wing hátsó ablak eltűnésével, de megértem, mit mond.
Természetesen még mindig figyelemfelkeltő. A motorháztető hossza impozáns, és a Spider több jelenlétet sugároz, mint amit egy 4,7 m hosszú és 2,0 m széles (a karosszérián) jármű általában elérne.